Hallo allemaal,

Ik ben weer druk bezig geweest...As usual !

Bekijk het resultaat op: http://www.project-erick.com

Dit wordt/is reeds mijn nieuwe portfolio betreffende mijn online hoogstandjes :wink:.

Ben er nog mee bezig, de <meta> tags en CSS moet ik nog even netjes ordenen, en nog even wat oud materiaal opduiken zodat er wat meer te zien is in de portfolio, maar wat vinden jullie zover ?
Leuke layout, alleen beetje kale kleuren, wat meer variatie lijkt mij leuker
Mooie layout alleen

http://steffan.jbgsm.nl/layout.png

Dit vind ik een beetje jammer en die rondingen zijn een beetje blokkerig/recht.

[edit]Link werkt.
Steffan, ik baal ook van die rondingen...suggesties ?!
Erick ik heb het wat beter gemaakt zie pm
Die rondingen? Zou je dat niet kunnen oplossen door ze als vector te tekenen (dan kun je zel lekker schalen, wel zo handig) en dan als ze de goede grote hebben te exporteren naar png met alfatransperantie?

Het enige nadeel is dat stomme verouderde Internet Explorer geen Alfatransperantie standaard aan kan. Belachelijk programma...

Overigens wel een mooie website, erg netjes, goed afgewerkt. Zie je (hier zeker) niet vaak! Mijn complimenten!

Btw: Mooie appel, alleen niet zo'n bijpassend beeldschem ^^,
Steffan, ik heb jouw rondingen even verkeerd begrepen, ik dacht dat je bedoelde de symmetrie...die is volgens mij ook niet helemaal 100%. Wat jij opmerkte kwam door -gegum- in i.d. Photoshop. Is aangepast ! THANKS !

En Jelmer, ik had deze lijnen inderdaad in Illustrator gemaakt en ge-exporteerd naar Photoshop. Door enig gegum (waarom weet ik niet eens meer?!?!) waren ze gekarteld...

Waar je als kritisch mens al niet overheen kan kijken...Mischien moet ik toch weer eens de nodige nachtrust tot me gaan nemen.
Bwa.. Ik vind het wel redelijk knap...

En vooral dit maakt het af... ;)
goeje sjizzel erick :)

doe die css alleen ff in extern bestand!! is weer beter voor google :o)
Ja he...Ik ben nog bezig met de CSS, komt dik voor elkaar !

Ik ben een [pink]W3C-lover[/pink] de laatste tijd...
GoEdZO! (F)(L) *kiss*

Reageren