Ik zit met een vervelend probleem. Ik heb zopas de eerste versie van mijn site online gezet. Ik gebruik FireFox als mijn standaard browser. Wanneer ik mij inlog, dan werkt alles perfect. Geen enkel probleem.

Wanneer ik de site bekijk met Internet Explorer, dan kan ik mij niet meer inloggen, en geeft ie mij de melding dat ik niet ingelogd ben, en verwijst hij mij terug naar de inlogpagina. Terwijl dit met FireFox perfect lukt!!

De site is: www.furiousfighters.tk
Login: username: test
password: test

Kan iemand mij helpen?

Greetz, Rhynix
Het ligt aan je .tk domein. Deze werkt zeer slecht met php files. Ik spreek uit ervaring.. ik had easypoll geprobeerd op een .tk website, deze werkte NIET!

Ik raad je aan een echt domein te kopen of toch je echte domeinnaam.wanadoo.nl ofzo te gebruiken!
Ik heb het ook met een gewone domeinnaam gehad met doorstuur service. Je blijft dan bovenin gewoon .com zien staan, net als bij jou .tk.

Om dit op te lossen kun je het beste een link maken met inloggen, en dan <a href="inloggen.php" target="_parent">Inloggen</a>

Dan laad ie t frame buiten het .tk frame, en heb je dus geen problemen met de inlogsessies.

Groetjes
inderdaad, wanneer ik de directe url probeer, dan werkt het wel. Vind ik maar vreemd.

Kennen jullie soms nog een service die gratis domeinnamen weggeeft, zoals .tk?

Greetz, (een gelukkige ) Rhynix
Werkt het ???????

Groetjes remco van Lent

Rustig Remco, er zit 10 minuten tussen ;)
Ie blokeert standaard cookies van tk domeinen
Je kunt .tk wel gebruiken, je moet er gewoon voor zorgen dat je zo snel mogelijk van dat frame afkomt. Framebuster bijvoorbeeld.

Zie voor voorbeeld de bron van tweeya.tk.

Reageren