hallo,

als ik mijn php bestand op mn site zet krijg ik deze fout
include(../../_include-config.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in

weten jullie meschien hoe ik hem kan goed maken?

alvast bedankt :)
Voor het includen maak je, bij voorkeur, gebruik van absolute paden!

Dus dit soort grappen ../../ is vragen om problemen.

of je zorgt ervoor dat de files in de directory staan welke in de inlcude_path opgenomen zijn.

Ga eerst een kijken naar wat $_SERVER['DOCUMENT_ROOT']
dan ga je kijk in welke subdirectory van $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'] de file staat en dan heb je het path naar de file die je wilt includen.
yes heb het gevonden heel erg bedankt allemaal!
Wel gij gaat naar die pagina, selecteert de tekst en dan ga je naar translate.google.nl

je geeft aan dat je van engels naar nederlands wilt en je hebt dan iets in je moerstaal?

als je geen engels beheerst, dan ben ik toch echt genoodzaakt te schrijven dat je niet moet beginnen aan programeren, alle documentatie is in feite als basis altijd in het engels.
ik ken ook engels maar heb geen zin om het te lezen nederlands gaat iets sneller.
Dan moet je toch maar eerst Engels gaan leren voordat je verder gaat.
Je zult toch regelmatig hulp moeten zoeken bij het programmeren en de meeste bronnen zijn in het Engels geschreven.

oke bedankt en ik ken ook goed engels alleen een paar woorden niet en als ik die niet weet zoek ik het gelijk op

Reageren