Waarom gaat iedereen er nog van uit dat Bas zijn mentaliteit zal veranderen? Hij heeft gewoon gelogen dat hij bioscoopbonnen heeft gestuurd. Hij heeft gelogen dat de code helemaal opnieuw is geschreven. Oké, we weten niet zeker in hoeverre de nieuwe website afstamt van de oude, maar toch. Het vervelende is dat Bas het waarschijnlijk niet eens erg vind. Als mensen zo over mij zouden spreken dan zou ik of (als het waar is) 1000 maal excuses aanbieden of (als het onzin is) me ten stelligste verdedigen. Bas niet, die stemt er eigenlijk gewoon mee in (boeien!). Het moet vast heel machtig voelen dat er zoveel mensen achter je blijven staan, je website blijven gebruiken, blijven hopen.
Zolang iedereen massaal phphulp.nl blijft gebruiken zal er niks veranderen. Met die reden ben ik hier dan ook niet meer te vinden. Het liefst zou ik een concurrent maken maar gezien het aantal websites waar ik nu al mee bezig ben ga ik daar maar niet aan beginnen. Het blijft me wel verbazen dat er geen mensen zijn die de uitdaging aan willen/kunnen gaan.
Nog wat meer ontopic: goede actie Karl!
Toen ik het wilde posten was het topic weg!