Je snapt het nog niet helemaal volgens mij, Optionele opties zul je niet kant en klaar op het internet vinden, Grotere dingen zul je misschien wel vinden maar zul je altijd moeten aanpassen voordat je ze kunt gebruiken in je eigen spelletje.
Als je de basis van je spel hebt gedownload dan kun je deze beter weg gooien en opnieuw beginnen. Er is geen enkel gratis script dat veilig in elkaar steekt.
Lees gewoon eerst een paar goede tutorials door en begin er zelf aan. Dan leer je er ook nog een hoop van. Hou er wel rekening mee dat je de geinvesteerde tijd voor 99% niet terug zult verdienen zeer waarschijnlijk. Als je vragen hebt stel je ze hier en dan kunnen anderen je misschien helpen, Wel niet in de trant van hoe script je dit of dat en dan vragen voor een geheel script.
Als je hier alleen voor het geld aan bezig bent dan kun je er beter me ophouden denk ik.
:p niemand zegt dat. Maar dat zijn de meesten. Je hebt waarschijnlijk al een groot gedeelte van het script in stukjes op je spel staan.
Op het profiel van de speler staat gok ik een stukje dat aangeeft of iemand een vip / admin / moderator of wat dan ook is.
Dat kun je gebruiken voor je lijst. Gewoon door alle gebruikers lopen en dan weergeven wat hij of zij voor rang heeft. Je zult het waarschijnlijk over verschillende pagina's willen verdelen gok ik? Ik zal je een vraag besparen dat noemen ze pagination. Deze code heb je waarschijnlijk ook al in je spel zitten " Mailbox / Forum ". Eerst kijken hoe die stukjes code werken. Dat is niet zo heel veel en dan is het gewoon een kwestie van samenvoegen. Uit het hoofd zal niemand je kunnen helpen. Kijk gewoon hoever je komt en plaats dan relevante code hier waar het fout gaat. Dan kunnen we je zeer waarschijnlijk verder helpen.