De site al weer wat verbeterd zo te zien na je vorige posts.
De site is nogsteeds wat donker, wat hem niet echt aantrekkelijk maakt.
Daarbuiten is de indeling ook wat onlogisch...
Je template zelf is zeer groot en wijd terwijl je content heel erg klein is.
Nu zal je dit wel zo hebben gedaan omdat je het op waarschijnlijk een kleiner beeldscherm hebt zitten maken.
Verder is de opzet vrij simpel maar toch wel effectief dit heb je verder wel goed gedaan.
Het is verder ook overzichtelijk, kan nergens in verdwalen kwa indeling.
Je zoek functie werkt ook naar behoren.
Persoonlijk zou ik indien je dat zelf hebt voor je bedrijf een logo erin verwerken.
En mogt je die hebben probeer dan je kleuren combinatie hierop in te laten spelen.
Geeft altijd een prettiger en zeker vloeiender beeld.
het logo van het bedrijf is eigenlijk Rood, zwart , wit,
maar vele mensen zeggen dat zwart en rood niet samen gaat voor een website,
dus ik weet ook niet de header en footer of ik dit in een feller kleur zou doen,
ik zou niet juist weten wat voor kleur dan.
Ik kijk niet zozeer naar de lay-out daar is al het een en ander over gezegd.
De structuur die klopt wel alleen zoekmachine optimaal is die niet
Zo staat er geen informatie in de description en keywords tag.
Voor Google is de keyword-tag niet van belang maar voor Yahoo raad ik toch aan om dit even te doen.
Verder zou je er per pagina minimaal 170 woorden op zetten anders neemt Google je site niet echt serieus.
De URL’S zijn ook niet echt zoekmachine vriendelijke
Dat rood en zwart niet geweldig met elkaar samen gaan is wel bekend ja.
Zou ik het logo mogen zien misschien dat ik aan de hand daarvan je iets verder kan helpen kwa layout.
Want onmogelijk is het zeker niet.
Wat Arjan ook al zegt, voor de zoekmachines zal je vrijwel onvindbaar zijn of 1 hit krijgen voor je domeinnaam kwa match.
Dat kan je dus ook iets fijner aanpakken.
Ik zei dus dat ik het design lelijk vind, en de code vast ook slecht zou zijn. Ik heb geen idee hoe bas wilt dat ik dit onderbouw, maar ik zal ene poging wagen.
Het is te donker, valt niet goed samen, en geeft niet echt de indruk dat er moeite in is gestoken.
Laat het doen door iemand die weet wat hij doet.
en @Bas: Ik heb geen idee hoe je wilt dat ik een mening @iets lelijks duidelijker overbreng. Schors mijn account, verwijderen hem for all I care. Maar als je dat om iets als dit doet, kunnen we nog lachen.
Ik zei dus dat ik het design lelijk vind, en de code vast ook slecht zou zijn. Ik heb geen idee hoe bas wilt dat ik dit onderbouw, maar ik zal ene poging wagen.
Het is te donker, valt niet goed samen, en geeft niet echt de indruk dat er moeite in is gestoken.
Laat het doen door iemand die weet wat hij doet.
en @Bas: Ik heb geen idee hoe je wilt dat ik een mening @iets lelijks duidelijker overbreng. Schors mijn account, verwijderen hem for all I care. Maar als je dat om iets als dit doet, kunnen we nog lachen.
No flame intended, maar je zou kunnen zeggen dat het gebruik van kleur en contrast verhoudingen niet voldoen aan vandaags standaarden.
Ditzelfde gaat trouwens ook op voor het gebruik van frames.
Je maakt dankbaar gebruik van php, waarom gebruik je dan geen include, ipv iframe?