Hallo lezers,
Ik ben bezig met het opbouwen van de Social Network website die ik minstens net zo wil maken als hyves, en uiteindelijk zelfs beter. Momenteel ben ik alleen nog zo ver gekomen als een host opzoeken waarbij zo'n beetje alles onbeperkt is, en het maken van genoeg instellingen en het aanvragen van een domein.
wat zoek ik
Ik zoek mensen die enthousiast zijn en verstand hebben van wat ze doen (lijkt me wel hier). Daarnaast moeten ze open staan voor suggesties en positieve kritiek. Binnen die mensen zoek ik mensen die verstand hebben van PHP en MySQL en/of HTML en/of CSS en/of Photoshop.
Je moet alles goed kunnen documenteren, zodat ook anderen uit jouw werk kunnen komen. Je mag gebruik maken van scripts die je op het internet vind maar weet dan zeker dat dit gratis is en zonder reclame, en dat je het nog even documenteert.
Echt veel eisen heb ik niet behalve bovenstaande.
wat kan ik jou geven
In het begin van het project zal ik nog niks kunnen geven. Pas als de eerste 'systemen' af zijn en er mensen kunnen registreren (ook als goldmembers) zal ik een kleine vergoeding kunnen geven. Natuurlijk krijg je zelf ook een gratis goldmember account toegewezen en kan er nog overlegd worden over eventueel andere manieren van vergoeding.
Mocht je zelf een bedrijfje hebben of freelancer zijn kan ik je ook een bannertje aanbieden.
Ook mag crouwd-on natuurlijk als referentie gebruikt worden om te solliciteren.
wat is de bedoeling
Wat ik al eerder zei wil ik een social network bouwen dat eruitziet als hyves, maar daarnaast ook nog een relatief eenvoudige administratie-omgeving heeft.
De administratie-omgeving word echter pas gebouwd als er mensen kunnen aanmelden.
Ik kan je hier pas meer details over bekendmaken als we beide eens zijn over de voorwaarden etc.
hoe gaat het in zijn werk
Zodra ik van jou een mailtje ontvang (daarover zometeen meer) ga ik met jou corresponderen. Hierin word een 'discussie' gehouden over de voorwaarden, je ervaring enz. mochten we hieruit komen dan is de kans zeer groot dat ik je in het team plaats. Prijs jezelf nog niet de hemel in want het kan zijn dat ik aan een andere correspondentie een beter iemand heb. Ik heb helaas ook niet de luxe om met een 30 mensen te gaan werken en daar elke dag een correspondentie mee te houden. Ik heb ook nog gewoon mijn school en werk.
Stuur een mail
Om met dit project mee te doen kun je mij mailen. Daar stel ik echter al wel een aantal voorwaarden aan:
Maak het onderwerp op deze manier: $jenaam - Vacature Crouwd-on - $gewenstefunctie.
dit omdat ik een filter in ga stellen in de email.
In de mail moet staan:
-(nog een keer) Je naam
- Je emailadres
- Je woonplaats
- waarin je ervaring hebt en hoelang
- welke functies je wilt gaan doen
- wat zijn jouw voorwaarden
- heb je ideeen voor de website (nu al)
- waarom zouden we jou aannemen?
En spreek me alsjeblieft niet aan met 'u' ik ben pas 19!
Je kunt het sturen naar hem e-mail adres: [email protected].
Laat ook maar een notificatie hier achter!
Groetjes,
Jeroen (Breda, Noord Brabant)
2.978 views