Dus, nog meer mensen de zeiknat op hun werk/school zitten door dit heerlijke Nederlandse weer?

Geluk dat een collega nog droge kleren heeft..
neuh, een freelancer slaapt gewoon uit en werkt dan van huis :)
Vakantie :)
Wel laatste week :(
Wordt altijd vrolijk van de regen dus kan er niet mee zitten. Im singiiiiiig in the rain :P
Zelf droog gebleven.
De riolering loopt hier over, dus de toiletten kunnen niet gebruikt worden... ;-)
Ik zit mooi nog een weekje in Hongarije en hier is het prachtig weer +-25 graden, warmer hoeft het fijn mij niet:)

Dinsdag ga ik weer richting huis na een maand hier te hebben gezeten, dan een week vakantie, dan een week revalideren (operatie, kruisband 2de keer...) en dan weer aan het werk :(
Oetzie en mijn achternaam op 26/08/2010 15:27:37

Ik zit mooi nog een weekje in Hongarije en hier is het prachtig weer +-25 graden, warmer hoeft het fijn mij niet:)

Hongarije... Zwitserland is veel beter xD
Dalando De Zuil op 26/08/2010 15:30:36

[quote="Oetzie en mijn achternaam op 26/08/2010 15:27:37"]

Hongarije... Zwitserland is veel beter xD
[/quote]

Agh ja ik slaap deze maand bij mij schoonouders, dus best wel makkelijk, onderdak, eten, tolk, 1 die hier de omgeving kent etc dus geef mij Hongarije dan maar :P

Maar is het weer in NL zo slecht? Heb wel beetje gehoord dat het hier en daar beetje waait en dat er takken uit de bomen vallen :) Hoe is het weer in Friesland? Kan ik volgende week nog normaal thuis komen? :P
Oetzie en mijn achternaam op 26/08/2010 15:36:20

Maar is het weer in NL zo slecht? Heb wel beetje gehoord dat het hier en daar beetje waait en dat er takken uit de bomen vallen :) Hoe is het weer in Friesland? Kan ik volgende week nog normaal thuis komen? :P

http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop3uur1x1

[size=xsmall]Toevoeging op 26/08/2010 15:40:25:[/size]

En friesland komense 2 weken:

http://www.buienradar.nl/weersverwachting_Leeuwarden_Nederland.aspx?lat=5.77&lon=53.22
Je zult in Friesland wonen! Wat een 3e wereld land is dat :(

Reageren