In het begin had ik scripts tot in de 2000, maar die heb ik allemaal opgedeeld. Ik hou ervan om korte scripts te gebruiken voor de overzichtelijkheid. Lang leve header en include!
me langste echte script ben ik nu mee bezig 718 regels. En dat is dan ook echte code geen gare dingen ertussen. Ben er wel trots op :P. Het berekent de zonnebaan.
@Karl,
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten!
Maar mijn langste is iets van 8000.
Maar dit was een soort API script, die constant vanuit een database gegevens ophaalde, en die in een XML format ging outputten.
En maak dit op heel veel manieren mogelijk, en je krijgt 50 functies die bijna hetzelfde doen.
(Ik had het effectiever aan kunnen pakken, door een parameter mee te nemen waarin je aangaf wat wel en niet mee moest worden genomen.)
Eens eventjes een paar bestanden openen en kijken....
885 regels met 48kb zo te zien, maar de meeste zijn iets tussen de 400 en de 700 regels, veel met functies / classes werken dien in hun eigen bestanden staan verminderd het aantal regels aanzienlijk :P
Als de bestanden zo lang worden ga ik altijd nadenken of het wel klopt. Meestal niet.
Het bestand met de meeste regels heeft er momenteel 1865. Dit is een bestand met allerlei losse functies van een website die grotendeels niet OO is en overnieuw opgezet moet worden.