Ik wil een een site maken wat ik kan kijken op mijn mobiel voor de rooster.
Nou loop ik tegen een aantal problemen op. Je moet eerst inloggen en daarna pas zie je een maand rooster. Kan iemand mij vertellen hoe ik de informatie kan ophallen van een website. Alle ideeen zijn welkom.
gr mo
?
Onbekende gebruiker
15-01-2011 12:53
Stijn Martens op 15/01/2011 12:50:50
Dat maakt zeker wel wat uit, dat is ook de enige manier waarop hij goed wordt weer gegeven. Dus oordeel er niet over als je hem niet op de goede manier bekijkt :)
Als je even leest heb ik het er niet over hoe het eruit ziet, maar hoe het is gemaakt. Het zal mij een worst wezen hoe het eruit ziet. Het ziet er toch niet uit, net zoals de code.
Stijn Martens op 15/01/2011 12:50:50
Dat RSS/XML probeer ik hier juist te vragen, of iemand weet waar ik zo'n bestand kan vinden (als het bestaat) op een GPuntis systeem.
Gaan ze nog zeggen dat ik inbreek ook? Waar denk je dat een topic voor is? Om te praten over het onderwerp van de startpost.
Ik ben er klaar mee, onvriendelijke website/forum.
Gaan ze nog zeggen dat ik inbreek ook? Waar denk je dat een topic voor is? Om te praten over het onderwerp van de startpost.
Ik ben er klaar mee, onvriendelijke website/forum.
Jij geeft geen oplossing maar jij stelt je eigen vraag die met jouw eigen probleem te maken heeft. Ja, dat noem ik inbreken. Je kan daarvoor ook een eigen topic openen.
Ik geef een voorbeeld van hoe ik het heb gedaan, de TS kan hier wel degelijk iets aan hebben. Dit is al besproken door een mod eerder in dit topic, helaas redeneerde hij het ook verkeerd. Slecht forum.
?
Onbekende gebruiker
15-01-2011 15:27
Als je het zo'n slecht forum vind, waarom rot je dan niet gewoon op? Simpel toch?
Misschien kunnen jullie er iets van leren?
Misschien, VRIENDELIJK zijn? Ipv gelijk iemand z'n site afkraken op punten die niet van belang zijn.
Nieuwe mensen verwelkomen ipv weg proberen pesten?