Graag zou ik aan onderstaande zin toe willen voegen dat hij ook deze code uitvoerd wanneer $sc != "10". Kan iemand mij vertellen hoe ik dit in deze elseif het beste kan verwerken?
Bedankt voor het snelle antwoord.
Helaas werkt het niet zoals ik het verwerkt heb.
Het gaat erom dat hij de titel van de pagina aanpast bij sc == 8 of sc == 10 dan moet er namelijk het merk Vase the World bij komen te staan....
En nu nog leren om niet de "" maar de '' te gebruiken als het gaat om strings quoten.
<?php
if ($p == '1' && $cat == '' && $sc != '8' || $sc == '8') {
echo 'Bloempotten voor binnen | '.$merk->merk.' Bloempotten bloembakken kopen,
webshop, online bestellen';
}
else if ($p == '1' && $cat == '' && $sc == '8' || $sc == '10') {
echo 'Bloempotten voor binnen | '.$merk->merk.' Vase the World Bloempotten, vazen, schalen kopen, webshop, online bestellen';
}
?>
alles wat tussen de "" wordt gezet wordt geevalueerd bij het parsen, alles wat je tussen de '' wordt niet geevalueerd. Dus hoe meer je strings quote met "" des te meer er onnodig geevalueerd wordt.
Ik heb nu de spatie tussen else en if geplaatst, maar helaas werkt hij nog niet.
De && moet volgens mij || zijn. Het is namelijk zo dat sc altijd maar 1 getal kan zijn en wanneer sc 8 of 10 is moet hij de andere titel tonen.
Angela
?
Onbekende gebruiker
27-09-2010 21:04
Noppes Homeland op 25/09/2010 22:19:05
En nu nog leren om niet de "" maar de '' te gebruiken als het gaat om strings quoten.
(...)
alles wat tussen de "" wordt gezet wordt geevalueerd bij het parsen, alles wat je tussen de '' wordt niet geevalueerd. Dus hoe meer je strings quote met "" des te meer er onnodig geevalueerd wordt.
Oh jee, de pagina wordt wel een paar milliseconde trager uitgevoerd, boehoe. Het maakt in principe geen merkbaar verschil, of je nu apostrofs, of aanhalingstekens gebruikt...