Hallo, ik heb hulp nodig met PHP wat betreft het coden van een Gratis en een Betaalde membership site/system in één. Wie kan mij helpen?

Bedankt, Jouke.
Is dit een vacature of iets dergelijks?
Jouke de Jong op 11/10/2010 15:36:24

Hallo, ik heb hulp nodig met PHP wat betreft het coden van een Gratis en een Betaalde membership site/system in één. Wie kan mij helpen?

Bedankt, Jouke.

Ja hoor dat kan ik

Graag gedaan, Jacco
Ok Jacco, zou je mij daar mee willen helpen?
Jouke de Jong op 11/10/2010 15:52:35

Ok Jacco, zou je mij daar mee willen helpen?

Kan je misschien vertellen wat of hoe?
En is dit een vacature?
Er kunnen hier veel meer mensen je helpen.
Zie ook Criteria PHP vacature berichten.
@Karl Karl

Het is geen vacature, Jouke wil weten hoe hij het moet (leren) hij snapt niet echt het gedeelte wanneer/of/hoe je betaalt voor een full membership.
en hoe wil jouke dat gaan doen, heeft hij al iets? enige kennis html php?
Even wat meer uitleg van wat ik uiteindelijk wil.
Kijk ik zou een Member-System willen met Premium opties dat je je wel gratis kan registreren maar dan niet alle functies hebt die de site te bieden heeft tenzij je full membership voor een jaar of voor een maand koopt.

Ik denk dat dit duidelijk genoeg is :P
Mark Bos op 11/10/2010 15:58:14

@Karl Karl

Het is geen vacature, Jouke wil weten hoe hij het moet (leren) hij snapt niet echt het gedeelte wanneer/of/hoe je betaalt voor een full membership.

Dat jij dat uit die post kan halen.
Ik vind het nogal magertjes, en zie graag meer informatie.

Jouke de Jong op 11/10/2010 15:59:28

Even wat meer uitleg van wat ik uiteindelijk wil.
Kijk ik zou een Member-System willen met Premium opties dat je je wel gratis kan registreren maar dan niet alle functies hebt die de site te bieden heeft tenzij je full membership voor een jaar of voor een maand koopt.

Ik denk dat dit duidelijk genoeg is :P

Goed dat wil je dus. Ik wil ook wel eens wat. Maar wat is het probleem dan?
Bij mij is meestal geld het probleem.
Wat verwacht je van ons?
@ karl karl

Waar ik dat uit haal, omdat ik hem ken, hij weet wel iets van php. ik zelf niet zo dus kan hem niet helpen
Tja ik verwacht natuurlijk niks van jullie, maar het zou heel fijn zijn dat jullie mij konden helpen (mischien vandaar de naam phphulp?)

Reageren