Zoals jullie misschien weten ben ik bezig met een mp3 uploadsysteem om playlisten te maken e.d.

nu is mijn vraag in dit topic of het mogelijk is om een Proces vanaf mijn server te restarten met een PHP functie o.i.d.

Het gaat mij er dus om dat ik de config aanpas(met welke afspeellijst hij moet draaien). En dat ik deze dus kan restarten zodat hij gelijk die nieuwe afspeellijst afspeel.

Ik hoop dat hier een php oplossing voor is zodat ik medeDJ's ook de lijst kan laten aanpassen e.d. zonder dat ik steeds in SSH moet inloggen.
Er zijn hier zowieso 3 tips gegeven, die je helpen met het oplossen van je probleem en het eventueel herkennen.

Maar met jou instelling zullen ze je op andere fora met open armen ontvangen hoor.
Vooral als je een van de meer gerespecteerde leden direct begint af te kraken, en te zeggen dat hij er geen verstand van heeft.

Goed Bezig man!
Als je leest heb ik dit niet zo gezegd maar ik hou er niet van om de grond in gezeken te worden;)

jij bent lekker bezig hoor!! en dat ze gerespecteerd worden prima maar hoeven ze nog niet zo'n toon aan te slaan tegen iemand die het even niet snapt.

[size=xsmall]Toevoeging op 12/10/2010 00:00:14:[/size]

en daarbij loop je ondertussen mijn topic te verneuken ;) dus a.u.b reageer niet als je niks nuttigs te vertellen hebt;)
Jij hebt het wel zo gezegd. en dat heb ik gewoon goed gelezen, met het woordje "wel" in de zin, insinueer je heel duidelijk dat hij er geen verstand van heeft.

En wij houden er ook niet van om mensen te helpen die zelf 0 inzet tonen.

En als je het niet snap, leg dan uit wat je niet snapt, waar loop je op vast, wat heb je geprobeerd.

En je loopt zelf ook aardig je topic te verneuken, door niet 1 ding te laten zien wat je geprobeerd heb.
0 inzet....lol als ik hier een vraag stel kom ik altijd met een script waar ik zelf aan begin... Alleen als ik niet weet waarmee ik moet beginnen kan ik moeilijk iets laten zien..
Radio Dancemania op 11/10/2010 23:59:29

... ik hou er niet van om de grond in gezeken te worden;)

Ik heb nog even teruggelezen.
Ik kan in ieder geval niks in mijn posts ontdekken.

Nico Kaag op 12/10/2010 00:04:21

.. wij houden er ook niet van om mensen te helpen die zelf 0 inzet tonen.

En deze zin slaat voor mij de welbekende spijker op zijn kop.
Je doet er totaal geen moeite voor heb ik het idee.

Succes op dat andere forum.
En dan word er een link gegeven waar alles staat wat je moet weten, en dan doe je daar niks mee.
Dus je weet nu waar je moet beginnen, je weet waar je op moet koekelen, help jezelf zou ik zeggen.

Reageren