Door
Emilio J
op 12-10-2010 20:45
gewijzigd op 12-10-2010 22:43
7.706 views
Ik heb wel ervaring in html en klein beetje php maar nou zoek ik een pizza bestel script voor een vriend zijn pizzeria.
De website is gemaakt met Joomla. De script hoeft niet van Joomla te zijn.
Bedoeling is eigenlijk hetzelfde als de restaurant pagina op thuisbezorgd.nl (dus niet geheel thuisbezorgd.nl)
Voor menu zichtbaar komt Postcode & Openingstijden controle
Alle producten op 1 pagina evt. met categorie links zoals thuisbezorgd
Liefst met adminpanel zodat producten toegevoegd en verwijderd kunnen worden
Bestelling komt gewoon binnen via email betaling gaat cash
Mijn vriend krijg dit cadeau van mij maar ben wel bereid om ervoor te betalen.
Het mag van mij ook een bestaande script zijn. Ik hoor snel van jullie...
is het niet veel makkelijker om gewoon een kant en klare webwinkel te instelleren als je nog niet zoveel ervaring hebt met php?
oscommerce is een pima pakket waar je heeeel veel instellingen kunt maken....
[quote="Bart Huisman op 13/10/2010 11:00:48"]
oscommerce is een pima pakket ..
Beetje antiek is het inmiddels wel en er is geen ontwikkeling meer. Op php 5.3 draait het niet meer door de vele depreciated functies.
[/quote]
ow? das jammer, heb er een tijdje geleden een shop mee gemaakt voor iemand... kun je een vergelijkbaar pakket adviseren?
oscommerce ken ik wel een beetje dat is veelste uitgebreid heb ik allemaal niet nodig er zitten te veel opties ook geldt het zelfde voor Joomla virtuemart.
De script die ik zoek is eigenlijk heel simpel tenminste de werking ervan.
[quote="SanThe Nvt op 13/10/2010 11:19:53"]
[quote="Bart Huisman op 13/10/2010 11:00:48"]
oscommerce is een pima pakket ..
Beetje antiek is het inmiddels wel en er is geen ontwikkeling meer. Op php 5.3 draait het niet meer door de vele depreciated functies.
[/quote]
ow? das jammer, heb er een tijdje geleden een shop mee gemaakt voor iemand... kun je een vergelijkbaar pakket adviseren?
[/quote]
Volgens mij is tegenwoordig de trend in standaard webshop pakketten Magento
Ik moet voor school een pizza bestel website maken.
We hebben wel wat les gehad met PHP maar niet echt goed.
We moeten een tabel/formulier maken in HTML die de opgegeven producten en prijzen in een winkelmandje laten zien.
De pizza's/drankjes/gerechten moeten in classes worden gemaakt in PHP, maar ik heb geen flauw idee hoe.
Alvast bedankt!