Ben ik de enigste die er last van heeft dat er regelmatig geen berichten van je worden geplaatst?

Heb het nu al een paar keer gehad dat ik een bericht plaats maar die niet getoond word in de topic.
Ik heb daar nog nooit last van gehad.
Is een nieuwe functie in PHPHulp.nl.
Als het systeem ziet de je post totaal zinloos is, dan post hij hem niet.
hoe kan het systeem weten of iets totaal zinloos is?
controle op user id. Zo post user 23812 bijvoorbeeld alleen maar zinlose posts!

@Oetzie: Ik heb hier ook nog geen last van gehad, mss moet je eens bij Bas informeren aan wat dit zou kunnen liggen.
@Teun,
Het is een soort keyword density berekening.
Hij pakt eerst allemaal keywords uit de start post.
Dit doet hij aan een lijst van voor opgegeven keywords.

Dan pakt hij per post eronder nog extra keywords mee.
Aan de hand daarvan kan hij kijken hoe relevant jou post is aan een andere post in het topic.

Opzich best mooi systeem.
Maar je post moet dus wel altijd wat te maken hebben met een andere post in het topic.

Er is natuurlijk een black hat manier, en dat is het quoteren van een andere post in het topic ;)
Nico Kaag op 29/10/2010 09:41:34

Is een nieuwe functie in PHPHulp.nl.
Als het systeem ziet de je post totaal zinloos is, dan post hij hem niet.

Hoe weet jij dat zo dat phphulp dat doet?

Nico Kaag op 29/10/2010 09:55:51

@Teun,
Het is een soort keyword density berekening.
Hij pakt eerst allemaal keywords uit de start post.
Dit doet hij aan een lijst van voor opgegeven keywords.

Dan pakt hij per post eronder nog extra keywords mee.
Aan de hand daarvan kan hij kijken hoe relevant jou post is aan een andere post in het topic.

Opzich best mooi systeem.
Maar je post moet dus wel altijd wat te maken hebben met een andere post in het topic.

Er is natuurlijk een black hat manier, en dat is het quoteren van een andere post in het topic ;)

Dus als ik jou niet quote, en ik plaats totale onzin, dan zou het systeem dit moeten negeren?

Volgens mij zit jij gewoon uit je nek te lullen. Zie maar deze reactie eens, die is gewoon geplaatst.

Ik heb wel een aantal keer gehad dat mijn reactie opeens op een andere plek stond. Dus dat er een reactie voor was gekomen.
Komt omdat het systeem weet dat "allemaal" en verwijzing is naar een voorgaande post.
Het systeem werkt nog niet helemaal optimaal, maar het doet het toch nog erg goed vind ik.
Ehm ik krijg er steeds meer last van :S
@Karl: Don't feed the troll …

Reageren