Hey,

Ik heb een contact formulier, maar die werkt niet meer ineens (het verzenden)
De foutmelding die ik krijg is dit:

Warning: mail() [function.mail]: SMTP server response: 501 5.5.4 Invalid Address on line 58
Tjeerd, je bericht is ontvangen.

Dit is het script:
(dit script maar ff weggehaald, onderaan staat er nu ook eentje die ik heb gefixt, die bijna werkt(lees onderaan verder daarover))
ja oke in jouw veld ontbreekt omschrijving. Maar ook in de titel? Want als het goed is moet de titel van de mail er zo uit zien:

Kopie bericht aan Deejay Nunspeet (test) en die test is de omschrijving.

En wat ik bedoel met outhouden, als je b.v. webmaster hebt gekozen, en je vergeet b.v. een geldig mail adres in te vullen dan springt hij terug naar DJ nunspeet.
Omschrijving staat er inderdaar wel in, had ik over het hoofd gezien.

Het probleem met je <option> is dat je deze hard gecodeerd hebt. Je stelt nergens de vraag wat er geselecteerd is om dit vervolgens terug te geven aan het formulier. Hier moet dus een if/else constructie komen waarvan vervolgens de output in het formulier gezet wordt.
Zoals ik al zei, ik ben nogal noob op dat gebied.

Ik kan wel dingen inbouwen veranderen, maar als iemand zegt van dit en dat is verkeerd, dan snap ik het al niet meer.

Zou jij het voor mij willen aanpassen als het niet veel werk is?
Wat moet er dan nog aangepast worden?
Het probleem met je <option> is dat je deze hard gecodeerd hebt. Je stelt nergens de vraag wat er geselecteerd is om dit vervolgens terug te geven aan het formulier. Hier moet dus een if/else constructie komen waarvan vervolgens de output in het formulier gezet wordt.

dat zei jij....
mensen, ik ben er na een avond lang proberen en testen achter gekomen wat het was, en hij werkt nu.

Reageren