Ik doe op het moment ook een ICT beheer niveau 4 opleiding en daar had ik voor een aantal maanden HTML en CSS les gekregen.
Als het goed is heb je ook een applicatieontwikkelaar opleiding, tenminste wel op mijn school.
Het hangt er maar precies vanaf wat je later wilt gaan doen.
- wil je alleen maar programmeren
- wil je programmeren en designen
- wil je programmeren en media doen (audio en video erbij o.a.)
- wil je programmeren en adviezen gaan doen
- wil je projectmanager worden met verstand van programmeren.
Ik raad ICT beheer geval allemaal af, als je echt voor programmeren/websites wilt gaan kun je beter Mediatechnologie doen. Bij ICT krijg je nog allerlei andere dingen en vaak maar weinig programmeren.
Ik heb een jaar ICT gedaan en nooit geprogrammeerd, dat kreeg je pas in jaar 3 ofzo. Het zou dus zonde zijn als je naar ICT ging als je alleen maar wilt programmeren.
Wat je ook kunt doen is, gewoon grafische vormgeving en dan in je eigen tijd programmeren. (dan leer je beide kanten van het vak, wat erg makkelijk is)
apart ik had gewoon gelijk al perl, html, css en php in het eerste jaar. trouwens media technologie klinkt hbo? ik denk dat het ook wel afhangt van de school denk ik. in ieder geval leer je inderdaad van alles wat. ook photoshop , cisco en database beheer. althans bij mij :p