Hey mensen, ik heb ff een site gemaakt, het gaat alleen nog om de layout, de php komt nog...
zeg ff wat je er van vind: www.bijsters.nl/hippie

hope you like it!

laters, chriz
Lay-out is wel origineel, erg hippie ook :)

Je maakt alleen maar gebruik van een klein gedeelte van het scherm, dat is jammer.

Wat verder opviel was dat de schuifbalken aan de zij- en onderkant wit zijn. Je ziet alleen een zwart pijltje. Daardoor is niet direct duidelijk dat je kan schuiven op je toch al niet gecentreerde website.

En, alhoewel dat niet bij de layout hoort, een inlogbutton zou wel ok zijn. (Geeft niet, je was vast stoned :P)

Maar ik vind je layout in ieder geval erg origineel!!
Ik vind dat altijd zo mateloos irritant als gebruiker als een website mijn programma wilt aanpassen (in dit geval de scrollbars). Gelukkig heb je dat in Firefox niet. Alleen op me stage ben ik verplicht gebruik te maken van Internet Explorer... :S

Vind die transparantie van die div's cool. Zie alleen dat het geen W3 validated CSS is (is niet altijd erg). Dus die transparantie is vast niet te zien in Firefox, of wel?

Elwin
Zou wat meer bloemetjes laten zien als ik jouw was.
En de login velden onder elkaar, bij naam staat het er onder en bij pass er naast (en waar is die inlog knop nou)

Ziter er trouwens heel orgineel uit, misschien moet je nog een leuk effect erbij doen
Moet je het verschil in FF en IE eens zien:

FireFox

Internet Explorer

Maar hij ziet er wel leuk uit!
Ik had ie nog geen eens gezien.
Toch vind het er alle bij leuk uitzien
tis zo voud dat het leuk is :)
Ik zou de achtergrond nog iets transparanter maken, want dan is de tekst denk ik beter te lezen. Bovendien vind ik echt dat je moet zorgen dat het in FireFox ook werkt, hoewel het daar nu niet echt lelijk is. Behalve dan die links bovenin, die vind ik er in FF niet echt mooi uitzien. In IE ook niet super, maar daar wordt het nog gecamoufleerd door de achtergrond.

Ik vind hem erg origineel en hij ziet er ook zeker leuk uit, maar ik zou als ik jou was voortaan in meerdere browsers testen.
Elwin (a.k.a. SpaceFrog) schreef op 03.05.2005 09:13
Dus die transparantie is vast niet te zien in Firefox, of wel?
Willem-Jan schreef op 03.05.2005 10:06

FireFox
Dat bedoelde ik dus.. :)

Elwin
Ik had ookal naar gezocht maar kon niet vinden, vond raar dat niet kon, moest toch een alternatief voor zijn (behalve 2e plaatje...)

Kan ik nl wel gebruiken! Tnx!

Reageren