Hallo Php'ers!,

Vraag1:
Nu maak ik een website en willen we graag dat iedereen die zich aanmeld een mail adres krijgt die er zo uitziet:
[email protected]
Bijvoorbeeld:
[email protected]

Vraag 2:
Ik zou ook graag voor de zelfde website dit willen: Als de gebruiker zich aanmeld dat hij een subdomein krijgt:
gebruikersnaam.domein.nl
Bijvoorbeeld:
mauricevdelst.mijnwebsite.nl

Graag heb ik reacties!

Maurice van der Elst
Bij deze.

Maar ff zonder dollen. Vertel eerst eens iets meer over je hosting situatie.
globaal zou ik zeggen dat je de subdomeinen met htaccess kan doen , de mail adressen aanmaken hangt van je hosting af, en de mail adressen suporten kan door de mx records van *.domein.nl door te zetten naar de zelfde server als domein.nl
een uitroepteken is een zinloos leesteken en zeker als je hem overal achter zet,

Je komt dan schreeuwerig over en in plaats van dat het de kans op hulp vergroot verkleit het dat alleen maar.

Verder heb je er al iets van onderzoek naar gedaan? wil je er zelf uberhaupt tijd in steken of wil je het door iemand laten maken?
ik heb mij suf gezocht overal: HTACCESS maar nergens een voorbeeld hoe ik het kan doen... Uitroep teken is niet OVERAL achter mocht ik willen schreeuwen heb je: VERSIO HOSTING!
Dan kun je het vergeten! Hier moet je echt een dedicated of colocated server voor hebben.

Verder is een betere topic titel wel handig...
Hoe bedoelt u vergeten?, Versio is toch aardig prof?
Jacco Engel op 20/11/2010 12:36:39

Ik wens je succes

dan wens ik hem ook maar even succes
Versio is een goedkope budget hosting. Tuurlijk professioneel maar er staan soms meer dan 800 site's op 1 server. Dan gaan ze jouw niet even zomaar toegang geven om emailadressen aan te maken.

Dit vereist heel wat configuratie werk.

Reageren