hey mensen ik hem een vraag
ik gan begginnen aan een gamesite dus hetgeen dak nu moe hemme is
ten eerste een loginsysteem
2de een poll
3de search
4de zon headline ding waar dan mijn crew wa info van die dag kan opzetten
5de een admin cp waar dit allemaal in kan verandert worden
dus das henig wa ik hoop dat sommige mensen mij hierin kunnen helpen ik ben echt overal al gaan zien mek snap zelf niks van php :( jammer want anders dee ik het allemaal zelf
pls contacteer mij of voeg mij toe op msn
Ligt het aan mij of praat je als Samson uit Samson en Gert.
Maar onder die links zit software, in php, heel gebruiksvriendelijk waar jij je doel mee kunt berijken zonder dure onvriendelijke phpprogrammeurs te vragen. Want als je eens zoekt op dit forum naar mensen die hebben gevraagd naar het maken van een website...echt ieder topic loopt uit hop hoeveel je te besteden hebt. Ik schaam me dood voor die lui...
Dat waren mij 2 centen, nu mogen de anderen weer. Maar kijk eens naar die links, en denk er eens over na. Want voor die links zijn een heleboel handleidingen te vinden, een heleboel templates voor te krijgen en een heleboel minder werk en problemen.
(hartje opgluchten: 100% voltooid)
?
Onbekende gebruiker
03-05-2005 20:56
mensen laat het maar ik hem al ene gevonden die min site wil scripten me thxs anyway
Nu onze topicmaker toch het pand verlaten heeft...
Ik vind het nog steeds en vreemd woordt 'scripten', net zolas 'coden'.
*opent zijn woordenboek*
Als is scripten in typ, krijg ik Scriptgirl (met als uitleg: regieassistente) Coden staat er ook niet in.
Het enige woord wat ik er echt voor ken is gewoon programeren of schrijven. En dan moet ik toegeven dat ik die laatste nog het professioneelst vind.
Wat vinden/gebruiken jullie bij voorkeur?
?
Onbekende gebruiker
03-05-2005 22:00
coden ??? nog nooit van gehoord
scripten tja gebruik ik heel heel soms
scripter dat gebruik ik wel: iemand die script :-)
Zoek eens naar 'woordt' zoals je zo mooi gebruikt? Dan kom je tot de conclusie dat het zonder T al voldoende zal zijn... Of zoeken naar 'programeren'? Programmeren volstaat :)