Door
Robin Roboo
op 23-11-2010 10:48
gewijzigd op 25-11-2010 08:37
9.933 views
Beste PHPHulpers,
Momenteel word ik opgelicht door een persoon, de persoon zou mij met een spoedbetaling betalen maar zei dat dit 15 euro in kosten zou brengen als hij dit bij het kantoor van z'n bank moest doen, na contact gehad te hebben met zijn bank kreeg ik een e-mail terug van de bank dat ze niet meer over een kasfunctie beschikken en dus helemaal geen spoedbetalingen meer kunnen uitvoeren op kantoren.
In principe staat er niks zwart wit en hebben we alleen MSN contact gehad (achja vertrouwn kwestie :P), maar wat is nu het beste wat ik kan doen?
Ik heb contact opgenomen met zijn hosting om na te vragen of hij z'n zaakjes daar wél op orde heeft, maar voor de rest heb ik nog geen idee hoe ik dit gaat oplossen..
Ik heb pas geleden nog een betaling gedaan bij de ING en dat kostte mij 7.50 extra. Ik kan mij indenken dat een spoedbetaling daar dan 15.00 gaat kosten.
Heb je de MSN contacten gelogd? Dan heb je bewijs. Zo niet, tja, wat zal ik zeggen.
Wat is überhaupt het probleem, betaalt hij helemaal niet, heeft hij het hele contact stil gelegd?
Je kan hem toch gewoon vertellen dat je contact heb gehad met zijn bank, en dat die helemaal geen spoed opdrachten meer doen?
Je hebt contact opgenomen met de hosting van hem, leuk, maar als wij de uitkomst niet weten, kunnen wij er ook niks mee.
Ik heb contact gehad met z'n bank en deze vertelde mij dat geen enkel filliaal meer over een kasfunctie beschikt, wat dus betekend dat je geen spoedbetalingen meer kan indienen bij een filliaal
En waarom laat je hem niet gewoon normaal betalen, dan heb je het geld morgen binnen, ik zie het probleem niet, je maakt het voor jezelf wel lekker lastig.
Voor de rest geef ik hem 100% gelijk dat zodra hij online geen spoedbetaling zou moeten doen, en eventueel daarvoor naar de bank zou moeten, dat hij gewoon uren gaat rekenen.
Het meeste betalingsverkeer tussen Nederlandse banken is allemaal binnen 6 uur afgehandeld, dus laat hem gewoon betalen, dan zijn jullie allebei gelukkig.
[size=xsmall]Toevoeging op 23/11/2010 11:28:14:[/size]
Hij heeft volgens zijn verhaal gister de overschrijving gedaan, dus zou het vandaag of morgen op mijn rekening moeten staan, heb besloten tot morgen (woensdag 24 november 2010 17:00) niet meer met hem te spreken, indien het er dan nog niet op staat zal ik wel actie ondernemen.