Ik vroeg mij af of je een sessie of cookie laten beïndigen zodra iemand van je pagina weg gaat.
Nu blijven ze staan tot wanneer ik mijn browser sluit, maar dat is dus niet wat ik wil.
Iemand toevallig een idee hoe ik dit het beste op kan pakken?
Volgens mij vraagt TS of hij de sessie van website A kan sluiten als hij vanuit dezelfde browser naar website B surft. Dus iemand zit op website A en gaat (door het intikken van de url of door het klikken op een link in site A) naar website B. Als ie op website B zit mag de sessie van website A niet meer geldig zijn. Als hij via een link naar website B gaat zou je de sessie kunnen killen. Als hij via het intikken van de url naar website B gaat dan kan het niet.
@Ozzie, ja, jou idee over wat ik wil klopt helemaal.
Wat mij wel leuk leek, was om aan de hand van iets dergelijks tijd op de site te gaan meten.
Omdat zodra je een class/object in een sessie of cookie set, en het cookie word vernietigd/verwijderd, word de destruct aangeroepen.
Dan zou ik dus bij het binnenkomen van een site een sessie/cookie aan kunnen maken, en dan kan ik in de destruct van een object de tijd opslaan dat hij de site verliet.
@gnot, Sessies blijven bestaan zolang de browser niet word gesloten, of misschien dat het het tabblad is, maar dus niet als iemand door browsed naar een andere site.