Gisteren heb ik hosting gekregen enzo, gewoon gratis zeg maar, maar nou heb ik dus echt geen idee waarover ik een website zou kunnen maken wie weet er een leuk/origineel onderwerp? Post hem hier,,,
Alvast bedankt

Nick
En dan dat gebruikers zelf ook kunnen opsturen, en doe er dan ook maar meteen een top 10 bij, en een quote van de dag service, in rss uiteraard.
maak een website dat mensen zich aankunnen melden en daarop een website kunnen maken
Die zijn er al zo ontzettend veel...
Oftewel, dat is niet erg orgineel, tenzij je iets hebt te bieden wat andere websites niet hebben, of waar jij ze overtreft.
En dat kom je maar zelfde tegen

Schrijf een compleet CMS systeem (met alles er op en d'r aan) en maak daarover een website (documentatie, faq...)
Maak een website over alle php functies met een duidelijk voorbeeld.
Maar die moet dan wel weer voordelen bieden ten opzichte van php.net. Anders krijg je mij, als bezoeker niet bij de 'concurrent' weg.
PHP handleiding in het Nederlands... Ja, is PHP.net grotendeels ook wel, maar vind het niet altijd even duidelijk... Geef duidelijkere voorbeelden...

En koppels er een MySQL handleiding aan, ook in Nederlands met veel duidelijk voorbeelden...

Ben je wel ff zoet mee (jaartje ofzo :P)
Als je duidelijke MySQLhandleidingen gaat bieden met vooral goede voorbeelden, heb je mij vast als vaste klant. Want die website van MySQL zit mij niet lekker.

Nuttig idee nummer 1 is al binnen!
Idd, beetje in de trant van PHP.net dan he? ;)
Als het wat wordt maak ik een searchplugin voor Firefox voor je website ^^,

edit: en als we dan toch bezig zijn, kan er ook wel eentje voor Opera bij. En ja, IE, die heeft geen zoekmogelijkheden.

Reageren