Ik wil jullie even attent maken op een serie artikelen die ik aan het schrijven ben over het gebruik van Zend Framework. Het idee is dat deze serie uiteindelijk uitmondt in een complete handleiding van de belangrijkste componenten en het framework als geheel, en ook beschikbaar zal komen als PDF.
Inmiddels staan er acht artikelen online. Je kunt ze hier vinden: . Ben benieuwd naar jullie mening!
Je achtergrond flikkert als je scrolt. Ik denk dat het iets te maken gaat hebben met een te groot contrast door de diagonale lijntjes. Dat van "te veel blauw" zit wel iets in. Ik denk dat je die markering best alleen voor de tags ofzo gaat gebruiken, en voor andere links iets anders. Ook je 'bio', die RakerTech rechts boven, zet die uitlijning eens op justify? Dat ziet er beter uit denk ik.
Voor de rest heeft Pim wel ergens gelijk. Waarom in het Nederlands doen? Je doelpubliek wordt daardoor zo verkleind. De populariteit van je site daardoor waarschijnlijk ook... Ik denk dat je beter ook een Engelse vertaling aanbiedt.
Dank voor jullie opmerkingen. De reden van het Nederlands: er zijn al behoorlijk wat tutorials in het Engels, maar in het Nederlands heb ik er geen kunnen vinden. en ik denk dat er wel behoefte aan is! Zijn jullie dat niet met me eens?
Qua layout: ben inderdaad niet in eerste instantie op zoek naar commentaar daarop, maar ik zal er in ieder geval nog wel even naar kijken. Ben ook benieuwd wat jullie inhoudelijk ervan vinden, en hoe ik verder moet gaan?