Hey,

Ik zou wel eens wat commentaar op mijn site willen hebben. en kijken wat ik nog kan veranderen.

Mvg,
http://beery.nl

ps. niet te veel commentaar want dan ga ik huilen :P
  • [item]Header is mooi heel goed gelukt.[/item]
    [item]De rest vind ik minder en idd die BMP (bmp werkt volgens mij alleen onder Windows)[/item]
    [item]Ik zal gastenboek in nieuw/popup venster openen, dit werkt niet fijn.[/item]
    [item]Meer kleur, het is zo grijs[/item]
Beery schreef op 05.05.2005 17:08
nee ik heb toch niet gezegd dat het onzin is. Ik vraag me alleen af of het wel verstadig is om dat te veranderen ivm de kwaliteit.

Kwaliteit... Kijk eens naar je menu, zoveel kwaliteit vind ik dat eigenlijk niet... (srry als je nu je zakdoek heb moeten pakken)
Willem-Jan schreef op 05.05.2005 17:36
[quote=Beery schreef op 05.05.2005 17:08]nee ik heb toch niet gezegd dat het onzin is. Ik vraag me alleen af of het wel verstadig is om dat te veranderen ivm de kwaliteit.

Kwaliteit... Kijk eens naar je menu, zoveel kwaliteit vind ik dat eigenlijk niet... (srry als je nu je zakdoek heb moeten pakken)[/quote]

Daar heb je gelijk in, maar dat komt door firefox. in IE is dat ietsie beter maar ik ben met je eens dat het niet de best kwaliteit is. anyway Ik ben nog maar een beginner en heb ook wel een beetje hulp gehad met deze site.
Firefox gebruikt dezeflde API als IE voor plaatjes hoor. Is gewoon een standaard Windows onderdeel.

En firefox lagere kwaliteit?! IE kan niet eens alphatransperantie van pngplaatjes renderen standaard.
Nee, in FF is alleen eerste menuknop iets hoger uitgevallen dan in IE, kleuren blijven hetzelfde

Reageren