Hallo daar.
Sinds 14 juli ben ik de trotse vader van een zoon.
Gezien een lastige situatie heb ik bedacht om een site bij te houden over de vorderingen van de kleine.
De standaard sites vond ik niet opperbest dus ben aan het knutselen geslagen om zelf een site te creeren.
Graag ontvang ik tips en opmerkingen over hoe ik de site kan verbeteren.
Qua niveau ben ik echt een noob, maar met veel speur werk en knippen en plakken is dit het resultaat : www.jessehendriksen.nl
@ Vincent Huisman
De validator werkt nu wel hij kende een leesteken niet dit is aangepast.
Alleen rollen hier 140 + fouten uit die na mij weten niet fout zijn bijv : een hr tag die niet afgesloten is maar deze hoeft ook niet afgesloten te worden ?
en als ik deze validator loslaat op marktplaats.nl vind hij ook alsnog 100 + fouten.
Dus hoe serieus moet ik de meldingen nemen van deze validator?
@ yuri Copal
De header ga ik nog een na kijken en proberen om het idee van Aar te verwezelijken.
Wit op geel gaat aangepast worden ik hoop binnen nu en een uur
@ Vincent Huisman
De validator werkt nu wel hij kende een leesteken niet dit is aangepast.
Alleen rollen hier 140 + fouten uit die na mij weten niet fout zijn bijv : een hr tag die niet afgesloten is maar deze hoeft ook niet afgesloten te worden ?
en als ik deze validator loslaat op marktplaats.nl vind hij ook alsnog 100 + fouten.
@henk, dit is inderdaad alleen in XHTML. Maar jij hebt ook XHTML.
Henk Hendriksen
Die programmeurs op markplaats.nl weten wat ze doen. Jij bent nog een beginner. Dan kun je beter aan de goede richtlijnen houden. Want anders gaat er bij een browser (/browserversie) de hele site door elkaar.
Daarnaast hoeven grote site's niet perse goed te zijn. Hyves bijv. staat zeer slecht in elkaar.
@ Wouter J
Was al aan het zoeken naar de verschillen tussen HTML en XHTML de hr tag is ondertussen veranderd naar <hr />
is een alt text voor een img noodzakelijk? ik dacht dat dit een aanvulling was maar de validator geeft hem als fout?
@henk, elke img tag heeft een alt attribuut nodig. Dit is handig om te gebruiken voor SEO (zoekmachine optimalisatie). Maar in XHTML en HTML strict is het ook verplicht. Waarom zou ik eigenlijk niet weten.