Website: www.plakkert.nl

Plakkert is een online klembord speciaal voor de ondernemende programmeur. Via Plakkert is het mogelijk om super gemakkelijk code te delen met anderen.
Er is highlight ondersteuning voor ruim 60 verschillende programmeertalen. Verdere geavanceerde functies maken het mogelijk om onder andere Plakkerts te wijzigen, te downloaden als text bestand
en te delen met anderen. De Plakkert die is aangemaakt is alleen zichtbaar voor de plaatser en personen waarmee deze gedeeld is.
Plakkert is gewoon veel leuker dan haar Engelse concurrenten. :-)
Vooral de naam vind ik goed! Vaak wil je even snel iets plaatsen en dan is het wel makkelijk als je de url kort en makkelijk te onthouden is. En of ik dit beter of slechter dan andere vind kan ik niet zeggen, het doel is bereikt. :)
Leuke site, alleen vind ik het jammer dat je de files geen naam kan geven.
Hierdoor weet je niet meer wat alles is, als je meerdere files hebt.
Yea Rupie op 08/01/2011 12:43:09

Leuke site, alleen vind ik het jammer dat je de files geen naam kan geven.
Hierdoor weet je niet meer wat alles is, als je meerdere files hebt.

Goed punt!
Wat me nu trouwens opvalt: als je met je muis over 'Verwijderen' gaat dan komt er een lijntje onder 'Kopieer'

Edit: Opgelost zie ik :)
Misschien is het nog een idee dat als je de tab gebruikt dat je dan ook inspringt.
Ik heb het al gezegd, het is niet origineel. Je moet iets uitvinden wat een ander niet heeft.
Hoeft niet perse in mijn ogen. Wel is het verstandig om iets unieks toe te voegen. Dat het Nederlands is, is al iets natuurlijk. Er zijn zoveel ideeën gekopieerd die ook een succes werden!

Tip om het nog leuker te maken:
* Dat het systeem probeer de taal automatisch te herkennen? Misschien wel lastig maar wel leuk!
* Archief zou ik 'Mijn plakkerts' noemen ofzo
* Populaire code snippets op basis van views?
* Makkelijke manier om een snippet in te sluiten ofzo in je blog oid?
Dit is naar mijn mening geen review maar een reclame om bezoekers te trekken. Daar is dit forum niet voor bedoeld!

Reageren