Plakkert is een online klembord speciaal voor de ondernemende programmeur. Via Plakkert is het mogelijk om super gemakkelijk code te delen met anderen.
Er is highlight ondersteuning voor ruim 60 verschillende programmeertalen. Verdere geavanceerde functies maken het mogelijk om onder andere Plakkerts te wijzigen, te downloaden als text bestand
en te delen met anderen. De Plakkert die is aangemaakt is alleen zichtbaar voor de plaatser en personen waarmee deze gedeeld is.
Plakkert is gewoon veel leuker dan haar Engelse concurrenten. :-)
ik ook alleen door te backspacen en enteren zette ik binnen 15 sec 33 plakkerts neer met een verlooptijd van nooit....weet niet of dat de bedoeling is?
- ik wil hem ook kunnen verwijderne als hij er net is en niet als ik heb geedit heb
- ik verwijder iets en dan wordt hij niet verwijderd en dan heeft hij hem nog niet bewerkt
Ik zou het "delen!"-knop wat duidelijker maken, nu staat hij in het hoekje bij de wat ik zie als junk-iconen. Dus groter naast "downloaden" oid. Of daar alleen de email-knop. Als ik eerst tussen tich social-web-icoontjes moet zoeken heb ik al geen zin meer
Misschien een idee.
Als je php (of een andere taal kiest) dat je dan een .php bestand kan downloaden i.p.v. een .txt.
Voor een javascript een .js bestand, etc.