Hallo, Ik heb ooit een site laten maken door iemand die nu niet meer te vinden is.

Ik wil deze site graag nieuw leven inblazen maar om een onverklaarbare reden werkt de zoekfunctie niet meer??
Wie kan mij helpen.

Site; relaxite.nl
Fout; zoek > op plaats > rotterdam: geeft GEEN resultaat

Dit terwijl de database vol staat met bedrijven uit Rotterdam. Dit werkte 5 maanden geleden gewoon en er is door mij NIETS aan de site gedaan!?
Volgens de host is het een kleinigheidje maar mogen zij mij hier niet bij helpen.

Betreffende bestanden:
zoek.php
resultaat.php
bind.php

Wie kan en wil mij helpen?
Ik kan uiteraard de php bestanden tonen.

Op de site is de bronvermelding beveiligd, ik zal even kijken of ik dit eruit kan krijgen zodat de scripts eenvoudig te bekijken zijn.

Alvast bedankt, Rob
Misschien interessant om wat code te tonen (bv. van zoek.php)

De code kan verouderd zijn (host op een nieuwe versie van php overgestapt)
Maar dat is gissen. We kunnen niks zeker weten zonder relevante code.
PHP kan nooit zichtbaar worden, die wordt geprocessed dus de scripts zijn niet zomaar te bekijken. Wat is er gedaan, waarna het niet meer werkt? Over het algemeen gebeurt dat niet spontaan, zo'n fout.
Goedenavond,

Allereerst bedankt voor de reacties!

Er is 100% niets aan de site gedaan
Hoe kan ik het beste codes aan jullie tonen, moet ik deze gewoon 1:1 kopieren en hierin plakken??
ja binnen de [.code][./code] tags zonder puntjes en relevante code
Wel even je wactwoorden e.d. verwijderen ;)

ok
Rob peres op 07/01/2011 21:25:55

Goedenavond,

Allereerst bedankt voor de reacties!

Er is 100% niets aan de site gedaan
Hoe kan ik het beste codes aan jullie tonen, moet ik deze gewoon 1:1 kopieren en hierin plakken??
Er is kennelijk wel iets veranderd, er heeft aanpassing in php release plaatsgevonden bij je hoster. Ga dus op zoek (vacature?) naar iemand die de php code kan migreren van php4 naar php5.

Ok,

Vandaar de link van Noppes.

mooi balen, heb er echt geen verstand van.
Dus toch een cursus doen (altijd makkelijk als je een site hebt) of iemand zoeken die kan en wil helpen.

Heel erg bedankt.

Reageren