Hallo,

Zouden jullie de door mij geplaatste onderwerpen in het forum (zie mijn profiel) kunnen sluiten en verwijderen?
Er staan nl scripts in die nu te vinden zijn via Google, scripts van mijn website.

Alvast bedankt.

Mario
Mario Braam op 12/01/2011 19:39:40

@ Ozzie PHP:
Daar ga ik verder niet op in. Wat jij doet is pure provocatie, dit heeft niks met discussie te maken.
Mijn hele post heeft trouwens niks met discussie te maken, het was een vraag die bedoeld was voor de beheerders en niet als begin van een discussie waar iedereen maar op kan reageren.

Wat mij betreft is de discussie dus klaar. Normale posts, ok, maar op je eigen mening gegronde verwijten doe ik niet aan mee, daar krijg je vanaf nu geen reactie meer op.
Nou, als je dit al pure provocatie vindt? Ik ventileer gewoon mijn mening, waar je het overigens niet mee eens hoeft te zijn want dat is je goed recht. Mijn reactie was een reactie op deze opmerking van jou: "Wanneer de hulpvraag is opgelost moet het gewoon kunnen dat de post wordt leeggehaald." Dit komt op mij over als een soort vrijbrief dat iedereen zijn of haar post kan verwijderen waardoor alle samenhangende antwoorden en discussies zinloos worden. Je krijgt dan een forum wat uit allemaal losse deeltjes aan elkaar hangt... of beter gezegd uiteenvalt.

Oke... even een (apart) voorbeeld misschien om het te illustreren... stel jij bent de directeur van een bouwvakkers-bedrijf en jij bent ingehuurd om funderingen te leggen voor flatgebouwen. Je doet dit voor wel 100 flatgebouwen verspreid over Nederland. Op een mooie dag heb je het... je wordt conducteur! je besluit te stoppen met je bouwvakkersbedrijf en je begint een advocatenkantoor want daar heb je een bijzonder talent voor. Je krijgt mooie klanten en doet goede zaken, maar je bedenkt je dat je niet meer geassocieerd wilt worden met je bouwvakkersverleden. Immers... een advocaat die vroeger bouwvakker was roept vragen op. Je hebt een geweldig idee... je haalt gewoon overal de fundering van jouw flatgebouwen weg! Vervolgens storten honderden woningen in en alles wat overblijft is brokken puin die hun onderlinge samenhang kwijt zijn. Nou... pas dit verhaaltje een beetje toe op jouw posts en alle reacties die daar op volgden en you get the picture... dat is wat ik bedoelde.
Genoeg zo met de verhaaltjes en verwijten.

@Mario Braam: Stuur een bericht naar het meldpunt moderatie. Een bevoegde moderator of admininstrator zal dan je bericht in behandeling nemen.

Reageren