Hmm... vanwege de routering (via Hoofddorp en Amstelveen) intern op mijn stage is elke site traag.. :) Thuis weet ik niet hoe PHPhulp nu laadt, maar vanuit Rotterdam heb ik een gemiddelde ping van 6.378 ms en vanuit Amsterdam is dat 5.337 ms.
Echt traag is dat niet als je het vergelijkt met gemiddelde ping van 24 ms naar Google.nl vanuit Amsterdam en 21.684 ms vanuit Rotterdam.
(allemaal met een count van 5)
Edit:
Ik zie die andere topc zo snel helemaal niet staan...
Ik weet niet hoe je bij die gedachte komt, maar een taalpurist ben ik niet. Ik hou er alleen van dat ik een tekst in één keer kan lezen en nog belangrijker: kan snappen. Helaas is dat op dit forum (en niet alleen hier) totaal niet mogelijk.
En zoals ik zelf al heb gezegd:
Een taalfoutje is niet erg, dus vallen over het feit dat alle we(k/g)en naar Rome l(ij/ei)den is totaal niet boeiend. Het gaat er om dat de intentie van het bericht in een keer duidelijk is bij iemand die je wilt helpen.
Vanochtend (voor zover ik weet minstens tot 09:50) kon ik hem ook niet meer berijken. De website van jullie hostingprovider trouwens ook niet (die kreeg ik anders wel als ik http://www.phphulp.com intypte)
En nu maar hoep dat er tussen al die bezoekers er ook nuttigen tussen zitten ^^, Straks krijgen we nog mirrors, en is er Serversided Caching nodig
(Ligt de snelheid gelukkig dus niet aan mijn nieuwe opera 8 :P)