Topic bedoeld om gewoon te praten.

Off-topic kan dus gewoon niet in deze topic ja kan altijd aan een nieuwe discussie beginnen, de bedoeling is wel dat het een soort van doorlopende tekst en dat er niet van de hak op de tak wordt gesprongen. Als er op deze topic na 2 dagen niet wordt gereageerd kan er natuurlijk een nieuwe discussie geopend worden.

Om te starten misschien de discussie aansnijden over de sfeer op php-hulp de laatste tijd. Dan kijk ik naar het voorval met karl (iedereen weet wel wat) en dan ook nog een voorval met the ultimate in een topic.

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat hier alleen over de slechte sfeer gepraat word, er mag ook wel over leuke onderwerpen gepraat worden.

De mogelijkheden zijn helemaal open.
Wie zin heeft voor een gezellige babbel of graag zijn mening wil delen over een bepaald onderwerp (actueel of niet actueel / gerelateerd met php-hulp op helemaal niet) kan dat zeker doen in deze topic en ik ben er zeker van dat geïnteresseerde mensen zullen reageren en hun mening verkondigen.

Zo word de band tussen de mensen van de community sterker en hopelijk verbetert de sfeer hier wat door.

Aan de moderators: Ik denk dat dit topic wel open kan blijven aangezien dat deze in de koffie hoek staat?! Natuurlijk kunnen jullie ingrijpen als jullie vinden dat het te extreem wordt door wat dan ook, maar doe dit dan niet door onmiddellijk de topic te sluiten maar een waarschuwing te geven en als er na de waarschuwing nog steeds over een bepaald onderwerp verder gaat kan de topic gesloten worden en hebben we het zelf gezocht.

Zo hopelijk start ik hiermee een mooie dialoog tussen alle verschillende schakels van deze community en wordt het hier terug een beetje levendiger.

Mvg

Toevoeging:

Nog even speciaal enkele regels op een rijtje zetten:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen en smileys..

Verdere regels zijn natuurlijk hier te vinden
Bij mij alleen phphulp en andere forums kom ik toevallig als ik wat opzoek maar daar ben ik niet op geregistreerd

[size=xsmall]Toevoeging op 18/03/2011 22:58:44:[/size]

Even een algemene stelling :

Hoe zijn jullie bij php beland?
ik wou een website maken denk ik?
PHP Jasper op 18/03/2011 22:53:12

alleen php hulp

Euhm. Als je de naam van het forum al verkeerd schrijft :-X
spatietje teveel?! phphulp dan ;)
Achja xD ik ga maar is slape houdoe:)

[size=xsmall]Toevoeging op 19/03/2011 22:50:54:[/size]

Heeft iedereen een snipperdag ? T is zo rustig hier vandaag
Nee, sommige mensen zijn hard aan het werk / hard aan het denken.
Kan ook ja maar rustig is het

[size=xsmall]Toevoeging op 20/03/2011 16:08:33:[/size]

Dit is een makkelijk speetje :P

Ge-wel-dig! Via het cijferportaal ben ik aan het kloten gegaan met verkeerde get parameters mee te geven. Toen ik * als een get parameter 'action' meegaf kwam er een foutmelding te staan met oa; de query, de locatie van de apps en veel regels script. Het ergste is nog dat ik via Samba (file share) de locatie van de bestanden kon bereiken en ook openen, alleen niet opslaan.

Wat nu te doen: in de scripts zoeken naar lekken in de code! :D

Geweldig zo'n school met systeembeheerders van 50 jaar en ouder die niet meer dan een avondcursus office hebben gedaan... De grootste taak gaat nog worden om het ze uit te leggen wat de fouten zijn :P
Haha xD wat voor school heb jij.
Wij hebben magister niet te kraken xD
Ik heb wel een keer het docenten wachtwoord geblokeerd op school.
Hahah :P tja wie verzint dit nou naam docent pass college xD
Jordi kroon op 20/03/2011 18:50:59

Haha xD wat voor school heb jij.
Wij hebben magister niet te kraken xD
Ik heb wel een keer het docenten wachtwoord geblokeerd op school.
Hahah :P tja wie verzint dit nou naam docent pass college xD

Heb je toevallig die Basta aflevering over wachtwoorden gezien? En het leuke is nog dat het echt werkt!

Of via SSPRM de geheime vragen beantwoorden en je bent ook binnen...

Trouwens, onze school heeft vele mogelijkheden om binnen te komen:
leerling.school.nl
ouders.school.nl
docenten.school.nl
beheer.school.nl
wachtwoord.school.nl
magister.school.nl
myatvo.school.nl
webmail.school.nl
en alle locaties hebben nog eens hun eigen subdomein...

Reageren