Topic bedoeld om gewoon te praten.

Off-topic kan dus gewoon niet in deze topic ja kan altijd aan een nieuwe discussie beginnen, de bedoeling is wel dat het een soort van doorlopende tekst en dat er niet van de hak op de tak wordt gesprongen. Als er op deze topic na 2 dagen niet wordt gereageerd kan er natuurlijk een nieuwe discussie geopend worden.

Om te starten misschien de discussie aansnijden over de sfeer op php-hulp de laatste tijd. Dan kijk ik naar het voorval met karl (iedereen weet wel wat) en dan ook nog een voorval met the ultimate in een topic.

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat hier alleen over de slechte sfeer gepraat word, er mag ook wel over leuke onderwerpen gepraat worden.

De mogelijkheden zijn helemaal open.
Wie zin heeft voor een gezellige babbel of graag zijn mening wil delen over een bepaald onderwerp (actueel of niet actueel / gerelateerd met php-hulp op helemaal niet) kan dat zeker doen in deze topic en ik ben er zeker van dat geïnteresseerde mensen zullen reageren en hun mening verkondigen.

Zo word de band tussen de mensen van de community sterker en hopelijk verbetert de sfeer hier wat door.

Aan de moderators: Ik denk dat dit topic wel open kan blijven aangezien dat deze in de koffie hoek staat?! Natuurlijk kunnen jullie ingrijpen als jullie vinden dat het te extreem wordt door wat dan ook, maar doe dit dan niet door onmiddellijk de topic te sluiten maar een waarschuwing te geven en als er na de waarschuwing nog steeds over een bepaald onderwerp verder gaat kan de topic gesloten worden en hebben we het zelf gezocht.

Zo hopelijk start ik hiermee een mooie dialoog tussen alle verschillende schakels van deze community en wordt het hier terug een beetje levendiger.

Mvg

Toevoeging:

Nog even speciaal enkele regels op een rijtje zetten:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen en smileys..

Verdere regels zijn natuurlijk hier te vinden
ook de meta-tags zijn fantastisch :p

[code]
<meta name="keywords" content="Boris
Site
Boris site
Borissite
SiteBoris
Site boris
Siteboris
SiteBoris
DeBorisSite
DeBorissite
DeborisSite
deborissite
borisite
SITE VAN BORIS
spelletjes
fun
plezier
theeboris

thee
free
gratis
runescape
Klik hier site van de maand.

Welkom op mijn site!!!!

Welkom op mijn site!

We zijn bezeg met deze site....

Klik hier om naar de pagina te gaan waar je meer informatie over de webmaster vindt.

Klik hier om naar radio 3FM te liusteren.

Klik hier om naar het gastenboek te gaan.

Klik hier om naar de moppen pagina te gaan.

Klik hier om naar de vuurwerkpagina te gaan.

Klik hier als u probleemen heeft met het traag opstarten van borissite.

Klik hier om naar de borissite rekenmachine te gaan.

Klik hier om een muis opnamen te maken.

Klik hier om naar mijn kladblok te gaan.(Je kan opslaan wat je hebt getypt.)

Klik hier om naar de film(pjes)

Klik hier om in te logen.
Klik hier om een spelletje te spelen.

Ga toch eens richte n op de pizza.en kijk hier links onder de pizza.

oplosingen.html

Vink het vakje aan als de site leuk is Ja Nee of heb je een anderen mening vul het dan hier in.

Ja ik heb snel internet verbinding

Wat voor browser heb ik? Klik hier om het te testen

Deze site is overzichtelijk Deze site is Niet zo. Niet leuk Leuk

" />
[code]
Die website verdiend zeker een ammy award

[size=xsmall]Toevoeging op 11/03/2011 21:55:06:[/size]

Hij wil fatsoenlijk op google tevinden zijn , Dat is hem goed gelukt:

Borissite
- [ Translate this page ]
Fouttype: Opmerking (kleine fout); Foutmelding: Undefined variable: HTTP_USER_AGENT; Bestand: /home/www/borissite.freehostia.com/index.php - regel 611 ...
borissite.freehostia.com/ - Cached
haha lol :) Hij moet nog veel leren he :)
Of hij moet beter per direct stoppen
Iedereen moet beginnen en leren, die jongen is nog maar 12 jaar. (heb ik ergens gelezen) Tegen dat hij 16 is, is er weer 4 jaar voorbij. Tegen dan moet hij toch al een stevige basis hebben.
Het nadeel van jong leren is dat je het doel vaak nog niet begrijpt, en dan heb ik het niet alleen over OOP scripten.

Ik had ooit ook eens op een dag opeens alles onder de knie waar ik 2 jaar aan heb zitten prutsen. Opeens begreep ik hoe je functies op strings moest toepassen en toen ging alles vanzelf, niet veel later kwam OOP erbij en ben ik mij gaan verdiepen in de opbouw en SEO van een site...
Bij mij zal die dag hopelijk ook nog wel komen ;) Ben nog niet zo heel lang met php bezig (of andere talen)
JEEEEEEEEEEJ, mijn db heeft sinds de opstart meer dan 1 miljard querys weggeschreven :D En dat in 40 dagen, gaat best snel eigenlijk...

Traffic 	ø per hour
Received 	125 GiB 	113 MiB
Sent 		2,114 GiB 	1,914 MiB
Total 		2,239 GiB 	2,027 MiB
gaat inderdaad best snel. :) Ik heb eergisteren mijn 100ste bezoeker gehad sinds 25 februari :p (Niet met lachen :))
Ik kan dat bij mij nog niet zeggen aangezien mijn site nog compleet in opbouw is

Heb nu net he volgende af:
Registratie
Activatie
Wachrwoord vergeten
Login

Nu nog forum , news , poll , acp mcp ucp , instalatie en nog wel wat dan in me op komt

Reageren