Door
Ozzie PHP
op 19-01-2011 11:46
gewijzigd op 31-01-2011 11:14
2.145 views
Oke, dit is een bug... en ja dit is niet het goede forum... maar helaas, op het juiste forum komt er geen enkele reactie van het team van PHPhulp terwijl ik 18 november vorig jaar al een topic hierover heb gepost. Daarom wil ik dit probleem nog maar eens onder de aandacht brengen.
DE EDITOR WERKT NIET GOED IN IE8 en verspringt regelmatig, waardoor ik niet kan zien wat ik typ en waardoor ik soms per ongeluk complete stukken tekst verwijder.
In mijn post van 18 november gaf ik al aan dat het probleem kan worden opgelost door op pagina's waar je een reactie kunt plaatsen in de head een meta tag mee te geven zodat deze als IE7 worden gerenderd. Dit is de betreffende meta tag:
Ik weet een nog betere oplossing, verwijder IE van je PC, rot browsers. Hoe minder IE gebruikers hoe beter.
Hmm, niet handig: jij moet toch als webdesigner je design op alle browsers uitproberen voordat je het in de markt zet?? Ik rij niet in een skoda maar daarom hoeven ze nog niet allemaal van de weg gehaald te worden :P
Ik weet een nog betere oplossing, verwijder IE van je PC, rot browsers. Hoe minder IE gebruikers hoe beter.
Nog steeds de meest gebruikte browser, dus hoe kun je zoiets nou zeggen. Maar goed, daar gaat het nu niet om. Ik hoop dat mijn oplossing wordt doorgevoerd door het PHPhulp team.
[quote="Oetzie cookie op 19/01/2011 12:37:36"]
Nog steeds de meest gebruikte browser, dus hoe kun je zoiets nou zeggen. Maar goed, daar gaat het nu niet om. Ik hoop dat mijn oplossing wordt doorgevoerd door het PHPhulp team.
[/quote]
Klopt het moet ook opgelost worden, maar dan kan ik jou nog wel proberen over te halen om IE niet meer te gebruiken :)
Moet je nagaan hoe shit de browser is al je hem al moet laten renderen als een voorganger...