Het leek mij leuk om eens een topic te wijden aan grappige opmerkingen van beginnende programmeurs. Ik wil niemand hiermee beledigen, ikzelf ben ook beginner geweest.
Het is niet de bedoeling om iemand te bashen verder...

maar goed laten we aftrappen:

1) Waar vind ik het font 'inherit'? Deze staat in mijn CSS, maar ik kan deze nergens vinden op mijn harde schijf.?

2) Vriend van mij die net nieuw is met PHP en er nog niks van snapt vraagt aan mij hoe je moet uploaden in PHP, ik was even druk bezig en vraag of hij Google kan raadplegen.
Komt hij na 5 minuten aan met een .pl-script: "Zeg, weet jij hoe dit werkt, je kan er mee uploaden, schijnt...."
Ik: Stuur die .pl file eens? Ben wel benieuwd, hoewel PHP handiger is in mijn ogen :-).
Hij stuurt, is het een exploit om een willekeurig outdated phpBB-forum ofzo te hacken.
Mijn reactie: "Tja, je KAN ermee uploaden, maar ik durf te wedden dat dit niet je goede manier is...."

Zo, trappen jullie nu maar af. Ook om je eigen 'fouten' van vroeger mag je lachen hoor...

3) Ik was via MSN een jaar of 5 geleden een jongen aan het helpen met PHP, maar ja, hij had er niet echt de motivatie voor. Ikzelf bleef nog wel geduldig hoewle hij hier en daar wat onrustig deed. Todat ik eens besloot er wat van te zeggen: "Doe eens normaal...", ware het niet dat ik een typfout maakte en in plaats van doe het woord 'die' typte....

Hij helemaal flippen en met ziektes smijten enzo. Ik zo van: "Waarom ga je nu flippen?". Hij: "Ga zelf door joh...."
Ik: Eh... mja, dat was een typfout hoor....

Zie je het voor je: Ik erg rustig blijvend, en op eens iemand de dood in toewensen terwijl ik hem hielp? Dat zou wel apart zijn.....
Anno 2011 programmeert hij niet meer, hij heeft andere hobbie's, hoewel hij het wel redelijk ver geschopt heeft in PHP.
PHP Jasper op 11/03/2011 23:16:51

Haha, ik veronderstel dat jij daar rondhangt onder de naam "biatch" :)

En jij als PHP jasper!
Dat zag ik wel maar ik heb geen account op borissite
Bram Boos op 11/03/2011 23:42:15

OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!

http://borissite.freehostia.com/Forum/viewtopic.php?f=4&t=19

Die weet niet eens wat PHP is...

Ach, laat het lekker... Als je nu nog steeds daarom moet lachen of verbaasd bent...
deze vind ik ook nog wel leuk =)
PHP Jasper op 12/03/2011 10:28:46

deze vind ik ook nog wel leuk =)

ik zie de logica van het antwoord niet in...?
Mijn database raakt niet snel vol hoop ik heb nog 8 mb.
ohw ik heb onbeperkt aantal databases , met onbeperkt aantal ruimte.
Onbeperkt bestaat niet.
9999 databases ( niet onbeperkt ) maar hoe krijg je het zover dat al die 9999 vol zitten

Reageren