Hoi,

Wat eten jullie vanavond (of hebben jullie al gegeten)? Ben wel benieuwd! Ik fiets ff naar de snackbar...

Groeten,
Jurrian
soep uit een pot en spaghetti van gisteren ^^
Ik heb kalkoen met een heerlijk sausje, halve maan aardappeltjes en boontjes met spekjes gehad.

Het duurde 4 uur voordat het klaar was en het was binnen 10 minuten op ^^
Frietje met een frikandel :P
Lekker allemaal, 4 uur om 't te maken, is dat niet een beetje lang? =P

'k Heb net m'n kroket, friet en frikandel speciaal op... zo heerlijk hier altijd =D
Jurrian Nijland op 21/01/2011 18:26:47

Lekker allemaal, 4 uur om 't te maken, is dat niet een beetje lang? =P

'k Heb net m'n kroket, friet en frikandel speciaal op... zo heerlijk hier altijd =D

Zo'n kalkoen is een aardig stuk vlees hoor ;) Allemaal overgewicht PHP'ers.

Binnenkort op TV; Help onze communitie is te dik :P
@ Bram

Haha, lol, ik zie 't al voor me: Welkom bij de AfValShow van Help onze communitie is te dik! Onze eerste kandidaat Bram Boos moet weer aan de Frambozen, niet meer zo veel vet eten.

Meer zie je naar de reclame!
-- reclame voor chocola --

Enzovoorts enzovoorts... =D
Jurrian Nijland op 21/01/2011 18:35:51

@ Bram

Haha, lol, ik zie 't al voor me: Welkom bij de AfValShow van Help onze communitie is te dik! Onze eerste kandidaat Bram Boos moet weer aan de Frambozen, niet meer zo veel vet eten.

Meer zie je naar de reclame!
-- reclame voor chocola --

Enzovoorts enzovoorts... =D

Hahahaha :P
haha grappig, ik zal ons inschrijven in zo'n show.. :p
Ghe; ik ontdek net een leuke site met smiley's. Even de afbeelding source zoeken, en die hier neerzetten en tadaaaaa: smiley's op PHPhulp.

Linkje?
Bimmerwerkz.com.

Trouwens, kan je hier ook een signature instellen? (handtekening)...

[size=xsmall]Toevoeging op 21/01/2011 19:02:16:[/size]

Ik vind 'm wel stoer;

. Oja, dit is geen poging tot reclame voor die site, ken 't nieteens, maar vond het toevallig =D Leek me wel handig, aangezien je hier geen smiley's hebt hier..

Reageren