Ik heb mijn voorbeeld wat verruimd. Direct publiceren zou ik niet doen voordat mensen negatieve dingen gaan posten wat niet goed zou zijn voor de uitstraling van je bedrijf.
Mijn advies is om de ervaringen in een database te plaatsen of te mailen, zodat je ze eerst kan keuren, en vervolgens kan plaatsen.
Ah oke... het kwam een beetje vreemd op me over omdat je je vraag nogal ruim stelt. Wellicht kun je je vraag onderverdelen in subvragen. Wat wil je precies weten? Wil je weten welke elementen erop moeten of weet je dat al? Heb je problemen met de code? Ik vind je vraag een beetje ruim... zo van, ik wil een auto gaan maken, is er iemand die daar thuis in is? Kortom: graag wat meer info.
[size=xsmall]Toevoeging op 25/01/2011 16:21:27:[/size]
en dan zal Aar je vervolgens uitstekend op weg helpen :)
Ozzie
Praat jij aub niet meer hier op dit topic. Wijsneus.
Ik hoef geen antwoord van jou met de mededeling wat jij van mijn vraag vind, dat intresseert me namelijk niet.
Ozzie
Praat jij aub niet meer hier op dit topic. Wijsneus.
Ik hoef geen antwoord van jou met de mededeling wat jij van mijn vraag vind, dat intresseert me namelijk niet.
Oh het interesseert je niet wat ik van jouw vraag vind? Ik probeer je gvd te helpen. Prima... dan help ik je toch niet? En zoals je merkt gaan mijn mede forumgenoten jou ook niet meer helpen na deze lullige opmerking. Je kunt je vraag beter ergens anders gaan stellen. Bye bye.