Hallo,
Ik heb een gastenboek hier vandaan:
http://www.phphulp.nl/php/scripts/6/77
en daar zit een admin in.
Je kan daar in die admin alleen alle berigten verwijderen.
Kunnen jullie voor mij een scriptje bedenken dat je in de admin Ip bannen kan geven en dat je in de admin berigten kan wijzigen en/of in de admin mensen kan toevoege.
Kunnen jullie op: http://www.phphulp.nl/php/scripts/6/77 de admin script pakken en daar dat inzetten?
Ik zou dan jullie heel erg dankbaar zijn!
Elwin, zal ik je bannen dan? ::evilsmile::
En nee, ik zal je niet bannen ;)

Edit: Waarom zijn er zoveel admins nodig bij een gastenboek ?
Ik hoef er nog maar 2,
Ik heb een site met 3 eigenaren dus ook 3 admin's.
@ Willem-jan
Jij script denk heel ruim als je 'per regel' betaalt wil krijgen :P?

@ Willem-jan

En heel snel, dat het voor hem beter is dat hij per regel betaald krijgt ipv per uur ;)
je moet gewoon een phpn00b zijn en dan per uur betaald krijgen, moet je gewoon alles opzoeken:P.. dus duurt het lang en veel geld...
haha ik wil me wel als noob voordoen hoor, voor een flink bedrag per uur uiteraard! :)
ok wat doe je:
bovenaan iedere pagina:

if ($REMOTE_ADDR=='te bannen ip adres hier') { exit('u bent hier niet meer welkom'); }

te bannen ip adres hier vervang je door het ip adres dat je wilt bannen als je er meerdere wilt bannen zet je dit scrip er gewoon netzovaak in als nodig is.
wel helemaal bovenaan zetten en als hij dan met een header error komt moet hij een paar regeltjes naar onder ;)
bovenaan iedere pagina:

if ($REMOTE_ADDR=='te bannen ip adres hier') { exit('u bent hier niet meer welkom'); }

Zei ik dat niet ook al? Maar dan op een iets logischere manier, namelijk uit db halen? Scheelt weer regels (Nee Zim, dat scheelt geen geld :P).
En boven elke pagina... Hoezo? Het is een gastenboek... Geen hele website ofzo... Dus gewoon boven plaats_bericht.php (of hoe die dan ook heet) is genoeg lijkt mij...

Zim schreef op 14.05.2005 17:52
@ Willem-jan

Ik heb nergens gezegd dat ik per regel betaald wil krijgen :P Maar minder regels is minder tijd... Zo slim ben je toch zeker zelf ook wel :D

Reageren