Doordat ik thuis een heleboel reptielen heb, wil ik hier een database van maken waar ik dmv een form de dieren kan toevoegen.
Doordat ik enorm veel checkboxen gebruikt heb, wilde mijn pagina niet laden/een gedeelte. (ik denk dat dat de oorzaak was)
Nu heb ik dit opgesplitst in 3 pagina's om dan naar een database te schrijven. Bij de overgang van pagina3 naar database geraken er sommige $_post[] leeg en vind de error niet.

kleine update:
Het gaat over de overgang van pagina 3 naar pagina 4. meerbepaald over:
$_post['het']

Ik heb overal hidden fields gebruikt.
ik heb alle pagina's erbij gedaan voor het geval iemand naar voren zou willen kijken...

pagina 1:
pagina 2:
pagina 3:
pagina 4:
Nee niet echt maar dat is niet zijn probleem zie ik nu. Hij wil een array direct in de database stoppen als ik het goed heb. Dat gaat dus niet werken. Ik denk dat je beter even terug naar het begin moet want op deze manier gaat het niet lukken helaas.
Neen is het niet
Op pagina 3 krijg ik
$_POST['poshet'];

nog perfect door. Ik zet deze in een hidden:
<input type="hidden" name="poshet" value="<?php $_POST['poshet']; ?>" />

en als ik deze dan op de volgende pagina wil inlezen verkrijg ik niets. Alsof deze leeg is.

Het kwam in oorsprong van een array, maar deze is in een gewone variabele gestoken.
De andere 'het' doet het wel juist... en heb alles op dezelfde mannier gedaan...

[size=xsmall]Toevoeging op 11/02/2011 20:24:20:[/size]

Ok zie de fout denk ik => toch niet:s

[size=xsmall]Toevoeging op 11/02/2011 20:27:47:[/size]

Fout opgelost... echo vergeten blijkbaar...
zie het door het hier te posten
- Te laat -

Reageren