Door
Jordi Kroon
op 20-02-2011 20:50
gewijzigd op 21-02-2011 00:03
4.171 views
Hallo iedereen
Ik ontving net post van google met een voucher van 75 euro
Er stond bij
U loopt geen risico er geld geen minimum berbruikstermijn of bestedings bedrag zodra uw tegoed op is is van 75,- kunt u zelf bepalen of u met adwords wilt blijven adverteren
Wat moet ik doen ? Moet ik bij aanmelding van google.nl/probeeradwords een rekening nummer invoeren ofzo
Of hoe zit dit
Ik heb dat voor een klant ook moeten doen, ze had ook €50 adwords tegoed gekregen. Normaal heb je een code waarmee je het bedrag op je account kunt zetten.
het is volkomen veilig, je kan er niet meer geld mee verliezen.
dat kan je zelf instellen. Als je veel geld geeft per klik zal het snel op zijn, maar als je minder geld geeft per klik zal het minder snel opgaan. Ik weet het niet meer precies. Maar je doet er echt wel een tijdje mee.
ehm jordi ik raad je af om dit te gaan doen... zo te zien heb je geen ervaring met adwords. Als je nu met je domein gaat klooien bij adwords gaat dit negatief uitvallen voor je domein waardoor het in de toekomst moeizaam gaat worden (en veel geld) om je website weer positief te gaan gebruiken bij adwords.
Als je het via de kvk hebt gekregen (als je je bij kvk hebt geregistreerd laatste half jaar) dan krijg je nog wel 10 van die dingen toegestuurd. zou eerst gaan experimenteren met een test domein.
Ik heb zelf al een domein naam ik heb het gekregen omdat ik meedoe aan adsense
Verder was ik ook niet van plan dit blijvend te gaan gebruiken omdat ik er het geld niet voor heb
Er staat ook in dat ik niks hoef bijtebetalen enz