Kijk allemaal ff hiernaar:
http://www.bijsters.nl/angeldesign

de layout werkt perfect in internet explorer, en hierna ga ik ff Firefox compatibel maken...

reageer allemaal ff...
tnx
Vind het wel mooi, maar:

- Vind hem erg donker
- De pagina mag stuk breder
- In pagina art, ik zou die tekeningen minder transparant maken (of helemaal niet transparant*)
- Bij webdesign, zelfde verhaal

* In FF is die doorzichtigheid er (nog) niet, en dat vind ik gewoon mooi...
In Firefox is die 'mens' niet helemaal goed. Download Firefox maar eens en bekijk de site daar eens in.
Jammer dat hij (tenminste in Opera jaja) niet in het midden staat. Transperantie zie ik lekker niet, want opera ondersteund dat nog niet. En dus doen je high en low functies (aan je code te zien voor de banner aan de onderkant) het ook niet.

Plaatjes zien er (bijna uiteraard) goed uit! Alleen nog even naar het midden en in Opera bevalt hij mij wel.
Chriz schreef op 14.05.2005 20:22

de layout werkt perfect in internet explorer, en hierna ga ik ff Firefox compatibel maken...

Dat zei hij toch al, dat het nog niet werkte in FF

Maar in IE staat hij wel in het midden Jelmer...
Idd, ik zie het nu ook, in IE doet hij het wel, in FF heeft hij naast dat hij niet in het midden zit ook nog problemen met de afmetingen. Toch niet weer het bekende box-model-probleem hoop ik?
Maar in IE staat hij wel in het midden Jelmer...

Jammer dat hij (tenminste in Opera jaja) niet in het midden staat.

In Opera nog steeds niet (hier dan;p)

w3 geeft btw 9 errors
Ja, wel ff errors bekijken dan MoehMan...

Alleen doctype vergeten (vergeet ik ook standaard)
En gebruik van Marquee, wat niet meer mag... (alternatief? JS)

Edit: CSS validatie
doctype vergeet ik ook per definitie, net zoals de img alt=.... :)
Gebruik bijna geen plaatjes, alleen achtergrond plaatjes, die vanaf nu in CSS worden opgenomen... (in mijn nieuwste site nog niet, beetje veel werk nu... Komt nog wel...)
Ik heb m nu zo goed als FireFox compatibel gemaakt!!!

centered, en de width en height van de divs kloppen w3c zeurt alleen over marquee, die ik ook weg ga halen zodra ik een alternatief heb

bedankt voor de reacties he!

Reageren