Hallo allemaal,

Ik heb het volgende probleem. Het bannerscript deed het voorheen prima maar de leden konden een banner voor een kleine vergoeding toevoegen. Nu krijg ik de volgende fout.

Notice: Undefined variable: host in /home/kuyvgmpe/domains/promootsnel.nl/public_html/plaats_banner/view468.php on line 4

Notice: Undefined variable: dbpass in /home/kuyvgmpe/domains/promootsnel.nl/public_html/plaats_banner/view468.php on line 4

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'kuyvgmpe_site'@'localhost' (using password: NO) in /home/kuyvgmpe/domains/promootsnel.nl/public_html/plaats_banner/view468.php on line 4

Notice: Undefined variable: dbnaam in /home/kuyvgmpe/domains/promootsnel.nl/public_html/plaats_banner/view468.php on line 5

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/kuyvgmpe/domains/promootsnel.nl/public_html/plaats_banner/view468.php on line 5

Met vriendelijke groet,

Leroy Schouten
De host maar het is toch echt localhost
Dan bestaat $host niet in je config ervan uit gaan de dat je config wel gevonden wordt.

Leroy schouten op 26/02/2011 18:39:32

De host maar het is toch echt localhost

Maar er staat in config.php vast geen $host.
$host = "localhost";
$dbuser = "kuyvgmpe_site";
$dbpass = "";
$dbnaam = "kuyvgmpe_site";
Plaats die waardes dan eens in je script zelf, zoals eerder genoemd was?
In die mysql_connect() en mysql_select_db() functions.

Ik heb toch echt het idee dat config.php niet bestaat, en dat je maar (nofi!) zit te prutsen zonder concreet te weten wat je doet.

[size=xsmall]Toevoeging op 26/02/2011 19:03:24:[/size]

Ik zie dat je script hier staat: plaats_banner/view468.php. En dat op de beginnende index.php (je webroot) die error te zien is.

Mij lijkt het daarom vrij logisch dat je op index.php dan 'plaats_banner/config.php' includeert. Of anders 'config.php' als deze in je webroot staat.
Ik ga de website wel even opnieuw installeren
Niet nodig, denk ik zo als je mijn post even goed leest :-)
wat was het probleem nu?
Ik ben ook wel benieuwd...
we zullen even moeten wachten denk ik.. ;)

Reageren