Hallo allemaal,

Ik heb het volgende probleem. Het bannerscript deed het voorheen prima maar de leden konden een banner voor een kleine vergoeding toevoegen. Nu krijg ik de volgende fout.

Notice: Undefined variable: host in /home/kuyvgmpe/domains/promootsnel.nl/public_html/plaats_banner/view468.php on line 4

Notice: Undefined variable: dbpass in /home/kuyvgmpe/domains/promootsnel.nl/public_html/plaats_banner/view468.php on line 4

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'kuyvgmpe_site'@'localhost' (using password: NO) in /home/kuyvgmpe/domains/promootsnel.nl/public_html/plaats_banner/view468.php on line 4

Notice: Undefined variable: dbnaam in /home/kuyvgmpe/domains/promootsnel.nl/public_html/plaats_banner/view468.php on line 5

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/kuyvgmpe/domains/promootsnel.nl/public_html/plaats_banner/view468.php on line 5

Met vriendelijke groet,

Leroy Schouten
Probeer anders eerst de basiscursus php en mysql, want dit is basiskennis.
Ze bedoelt dat je de gegevens, in de variable gewoon direct erin moet zetten.
Dus i.p.v. dit:

<?php

$host= 'localhost';

...
mysql_connect($host...

?>

Dit:

<?php

mysql_connect('localhost', 'gebruikersnaam', 'wachtwoord');
mysql_select_db('database');

?>

[size=xsmall]Toevoeging op 26/02/2011 18:16:44:[/size]

Ik vraag me trouwens wel af of je dat script zelf hebt gemaakt.
Als je het ergens vandaan hebt gehaald of copy paste hebt gedaan, dan kan het zijn dat delen al zijn verouderd en dus niet meer bruikbaar zijn.
Nee dit script heb ik laten maken
Leroy schouten op 26/02/2011 18:11:50

?

Gelukkig hebben we een mond om te praten en vingers om mee te typen als je iets niet begrijpt.

[size=xsmall]Toevoeging op 26/02/2011 18:26:41:[/size]

En dit dan?
<?php
if(isset($host)) {
echo "Hij bestaat";
} else {
echo "hij bestaat niet.";
}
?>
Als je het hebt laten maken ga dan terug. Tenzij je bent opgelicht dan.
Maar het probleem ontstond 'opeens'... , isn't it :P?
Parse error: syntax error, unexpected '}', expecting ',' or ';' in /home/kuyvgmpe/domains/promootsnel.nl/public_html/plaats_banner/test.php on line 6
; mist op lijn 5
Excuus... vingers gaan sneller dan de toetsen van mijn toetsenbord.
Als het eerst werkte moet je iets gedaan hebben.
Probeer terug te denken wat je hebt verandert en verander dat terug.

En wat bestaat er niet?

Reageren