Hallo allemaal,

Ik heb het volgende probleem. Het bannerscript deed het voorheen prima maar de leden konden een banner voor een kleine vergoeding toevoegen. Nu krijg ik de volgende fout.

Notice: Undefined variable: host in /home/kuyvgmpe/domains/promootsnel.nl/public_html/plaats_banner/view468.php on line 4

Notice: Undefined variable: dbpass in /home/kuyvgmpe/domains/promootsnel.nl/public_html/plaats_banner/view468.php on line 4

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'kuyvgmpe_site'@'localhost' (using password: NO) in /home/kuyvgmpe/domains/promootsnel.nl/public_html/plaats_banner/view468.php on line 4

Notice: Undefined variable: dbnaam in /home/kuyvgmpe/domains/promootsnel.nl/public_html/plaats_banner/view468.php on line 5

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/kuyvgmpe/domains/promootsnel.nl/public_html/plaats_banner/view468.php on line 5

Met vriendelijke groet,

Leroy Schouten
sla dat op als test.php en zet hem in dezelfde map als view648.php
en dan krijg je een wit scherm?

<?php
$filename = 'config.php';

if (file_exists($filename)) {
 include 'config.php';
 echo 'config bestaat';
}
else{
echo 'kan config niet vinden';
}
?>

Ietsje beter..
Als ik waar heen ga? Sorry maar ben nog nie zo goed in dit soort dingen
Probeer mijn code eens?
Plaats die in dezelfde map als waar je config en je view648.php in staat.
Sorry Aar maar wil eerst even kijken of de code van gerhard lubbers
werkt.
Mijne is beter, regeltje duidelijkheid extra...
Kijk en vergelijk.
die van Aar is hetzelfde, zijn code geeft alleen een melding als je config wel gevonden wordt, ook al weet ik wel bijna zeker dat hij hem niet kan vinden.

Je slaat hem op in dezelfde map als die vieuw468.php en dan in je browser je pagina bekijken, aan je foutmelding te zien denk ik dat het een online webpagina is dus zorg wel dat je hem met een ftp programma overzet.
Okee en waar moet ik dan heen gaan om het resultaat te bekijken?

Reageren