Ik ben al een tijdje bezig met OOP en daarbij ook met design patterns, ik merk alleen dat het bestuderen van deze patterns meer vragen oproept dan dat het beantwoord. Zodoende kwam ik terecht op Form Your Own Design Pattern Study Group en de site van Industrial Logic.

Deze werkwijze leek me wel leuk om hier op PHPHulp uit te proberen, iemand interesse?
Niels Kieviet op 09/03/2011 19:47:05

Jah, ik ben gewoon helderziend.

Dus.. Als jij het organiseert gaat het dan wel goed ?;p
(...)

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik wel zag dat het ging mislukken. En jij blijkbaar niet. Dus dat is helderziend.

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik wel zag dat het ging mislukken

Dat weet ik. En snap ik ook wel. Maar was gewoon een tegenvraag. Zie het los van dat helderziend gebeuren ;)
Niels Kieviet op 09/03/2011 20:18:17

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik wel zag dat het ging mislukken

Dat weet ik. En snap ik ook wel. Maar was gewoon een tegenvraag. Zie het los van dat helderziend gebeuren ;)

Nee. Er is niet echt iets waarvan ik zeg, dit is een goede kern o.i.d. waarvoor een meeting o.i.d. voor gemaakt zou kunnen worden.
De echte forummeubels van phphulp zijn, jammer genoeg, vertrokken door inconsequent en slecht beleid. Tegenwoordig zijn het voornamelijk dertien in een dozijn mensen.

Nee. Er is niet echt iets waarvan ik zeg, dit is een goede kern o.i.d. waarvoor een meeting o.i.d. voor gemaakt zou kunnen worden.
De echte forummeubels van phphulp zijn, jammer genoeg, vertrokken door inconsequent en slecht beleid. Tegenwoordig zijn het voornamelijk dertien in een dozijn mensen.

Niet te depressief he.. Ook al heb je misschien wel gelijk. Er zijn nog 'zat' mensen hier op phphulp die genoeg weten om andere mensen te helpen.

Het gaat me niet om extra kennis op te doen etc, gewoon voor de gezelligheid.
Als ik naar de meeting (als die er ooit komt ;p) kom zal het ook voor de gezelligheid zijn.
Precies. alleen jij moet wel ver rijden .. Haha
Hangt er vanaf waar dat is.. :)
Niels Kieviet op 09/03/2011 20:27:03

Niet te depressief he..

Dat ben ik niet.
Ook al heb je misschien wel gelijk.

klik
Er zijn nog 'zat' mensen hier op phphulp die genoeg weten om andere mensen te helpen.

Het gaat me niet om extra kennis op te doen etc, gewoon voor de gezelligheid.

Ja, vast wel, alleen is dat niet wat ik echt zie bij een meeting.

Haha.. karl, gewoon omdat het kan.. :-p Tja, als iemand het initiatief neemt komt er nooit wat nee. ;)
Niels Kieviet op 09/03/2011 20:47:00

Haha.. karl, gewoon omdat het kan.. :-p Tja, als iemand het initiatief neemt komt er nooit wat nee. ;)

Zo is het maar net inderdaad.
Als iemand het voortouw neemt.
Dan komt er niks.

Reageren