Hallo,
Ik zoek moderators voor Mijn forum
Als je graag moderator wil zijn zeg het en meldt je aan op http://borissite.freehostia.com/Forum/.
acount vereist.

---------------------------
beloning:
moderator acount
@Jordi, ik had het niet over de domein naam. Dat is nog te begrijpen, maar meer over het feit dat het 'borissite' heeft, en dat geen betrekking heeft tot de inhoud van het forum.
Waarom zou een forum met 2 bezoekers (waarvan 1 beheerder) 2 extra modjes moeten hebben?

En misschien is het voor het beginnen van een forum ook handig als je wat kennis hebt van de vragen die daar gesteld worden. Als iemand bijv. een PHP vraag verteld en je geeft een tutorial over C# dan staat dat niet professioneel...

Ook zul je als je echt een forum wilt oprichten toch echt geld moeten besteden voor een betaalde domein.

Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 1 geregistreerde, 0 verborgen en 13 gasten (gebaseerd op de gebruikers die de laatste 10 minuten actief waren)
Het grootst aantal gebruikers online was 14 op do 10 maart 2011, 16:12

dat beteknt 14 bezoekers.
@joris Oh zo jou ik snap je

@boris . Gaat moderatorschap niet vooral om vertrouwen ? Stel nou wat voor schaden hiij of zij allemaal aanricht aan jou site
Wat denk je dat ik direct rechten geef als een beheerder?
Als ik kijk naar ocirina wel .
Ik heb me aangemeld. 3 Min later je hebt mo rechten
Ik niet ocirina bedoelde ik
Thee boris op 10/03/2011 17:19:38

Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 1 geregistreerde, 0 verborgen en 13 gasten (gebaseerd op de gebruikers die de laatste 10 minuten actief waren)
Het grootst aantal gebruikers online was 14 op do 10 maart 2011, 16:12

dat beteknt 14 bezoekers.

14 bezoekers is niets. Een site met 14 bezoekers is in mijn ogen een test object.

Reageren