Wat is de gemiddelde leeftijd op dit forum? Ik zie een hoop gasten (diegene met foto :P) Die in de 20-25 zitten, ik geloof ook dat ik een hoop jonge knullen zie die er vroeg bij zijn maar ook de veteranen lijken hier te komen.
Dus; Wat is je leeftijd en hoe schat je de leeftijd van de omgeving hier in?
Ik ben 21 jaar, schat dat het gemiddelde hier op de 18-20 zal liggen.
Ook 17 jaar toen ik hier kwam begon ik net met scripten.
Hadden we in de brugklas dat hete ICT in de brugklas dat bestond uit website maken simpel html, game maken (gamemaker) en flash en nog een paar dingen. Het was de bedoeling dat ik dan verder ging met het programma van een game maken maar ik bleef eigenwijs website's maken en ik heb toen in dat jaar de basis php en css geleert. En toen ben ik zelf wat boeken gaan kopen en doe ik nu php applicaties schrijven cms gemaakt en nog meer persoonlijke projecten. En nu zit ik tegen het einde van mijn examenjaar aan van VMBO-k volgend jaar ga ik (als ik slaag) naar het Grafisch lyceeum Rotterdam beginnen. Aan de opleiding media technologie dus: web- game- developer en workflow beheerder, je moet dan een keuze maken van 1 uit die 3 maar ik weet al vrijwel zeker dat het webdeveloper gaat worden.