Door
Paul Greeve
op 11-04-2011 19:25
gewijzigd op 11-04-2011 19:31
5.000 views
Beste allemaal ik heb een vraagje over het meenemen van variabelen naar een volgende pagina.
Uit een database haal ik een rij namen op die worden gekoppeld aan o.a. enkele dropdownvelden. Deze velden krijgen een 'name' die wordt gehaald uit een variabele.
de waarden van de velden mee te nemen.
Dat lukt dus niet voor Voertuig_'.$row['Pers_ID']
Ik heb ook geprobeerd de waarde van Voertuig_'.$row['Pers_ID'] in een nieuwe variabele te krijgen maar ook de waarde daarvan blijft geen resultaat geven met $_SESSION.
Karl help die jongen of houd alsjeblieft je mond, ik word zo ziek van jouw negatieve commentaar altijd.
?
Onbekende gebruiker
12-04-2011 16:09
gewijzigd op 12-04-2011 16:11
Bart Pasmans op 12/04/2011 16:06:33
Karl help die jongen of houd alsjeblieft je mond, ik word zo ziek van jouw negatieve commentaar altijd.
Maar het klopt wel...
Dat voertuigen gedoe moet waarschijnlijk nog weer naar een andere tabel (met eventueel een koppeltabel).
Dat wat Maarten zegt is de grootste flauwekul waar ik niet eens op in wil gaan (zie kleurtjes).
[quote="Bart Pasmans op 12/04/2011 16:06:33"]
Maar het klopt wel...
Dat voertuigen gedoe moet waarschijnlijk nog weer naar een andere tabel (met eventueel een koppeltabel).
Dat wat Maarten zegt is de grootste flauwekul waar ik niet eens op in wil gaan (zie kleurtjes).
[/quote]
potverdorie zeikneus houd daar mee op !
ik zeg dat het fout kan zijn dus als je het zelf niet beter kan donder op dan
?
Onbekende gebruiker
12-04-2011 16:38
Maarten heijden op 12/04/2011 16:28:58
[quote="Karl Karl op 12/04/2011 16:09:38"]
[quote="Bart Pasmans op 12/04/2011 16:06:33"]
Maar het klopt wel...
[/quote]
potverdorie zeikneus houd daar mee op !
ik zeg dat het fout kan zijn dus als je het zelf niet beter kan donder op dan
[/quote]
Nee?
Ik zeg toch dat het fout is. Jij geeft zelf aan dat het fout kan zijn. Ik bevestig dit. Dan is de cirkel rond lijkt mij.
Ik ga er niet verder op in omdat het een simpele echo is. Als je die niet kan, dan kan je beter misschien eerst helemaal stoppen en dan opnieuw beginnen met php leren? Het eerste wat je over het algemeen leert is hoe je "Hello World!" op het scherm kan plaatsen.
Beste php-ers. Jammer dat mijn vraag nu dreigt te ontaarden in een vete.
Ik heb al wat rond geneusd op het forum en had al gezien dat Karl niet altijd genuanceerd is in zijn antwoorden. Op zich geen probleem hoor als hij vervolgens met een goed antwoord komt.
Ik ben beginner en sta open voor alle aanwijzingen die bijdragen aan een oplossing van mijn probleem en een verrijking van mijn kennis over php. Daarvoor is dit forum volgens mij bedoeld.
Dus Karl, laat je eens van je beste kant zien en vertel welke oplossing jij zou kiezen!!
@Maarten: bedankt voor je bijdrage, ik ga er eens naar kijken. Als er een betere oplossing is, die ik hier dus nog niet heb gezien, dan hoor je het van me.
We zijn op dit forum om elkaar te helpen niet waar?