Hallo iedereen!
Eindelijk eens een service gevonden die je geld uitbetaald voor het zoeken op het internet. Je kan eentje aanmaken op http://netbux.org en het is gratis natuurlijk. Je geeft je payball of stormpay account naam op en je krijg het geld binnen op de 15de van de maand als je de 50€ verdient. Ik verdiende er alvast al een 100tal € aan. En geld op het internet is altijd handig voor online aankopen :). Ik ben al een tijdje geregistreerd en heb geen spam dus dat is ook geen probleem

[EDIT] GEEN REFERALS !!![/EDIT]
Ik weet niet... op de een of andere manier vind het toch altijd onveilig ofzo.
Ligt het nou aan mij of is het echt zo dat ik jouw aan geld help als ik op die link druk...
(niet dat hij werkte, naar 1 minuut heb ik maar eens op de stopknop in mijn browser gedrukt)
Volgende keer de ref id graag voor komen :)
neen ik verdien er niets aan als je een gewoon account maakt maar als je je registeerd via mijn onderste link dan heb ik een referal an dan verdien ik een beetje meer per search dus het zou heel vriendelijk zijn moest je via mij registreren:)
dank aan jbieger voor het referre _0_
heb nu al weer 15€ bij :p
Tommy (www.reto2008.com) schreef op 22.05.2005 10:22
heb nu al weer 15€ bij :p

Ik had je toch gezegd om geen referals te gebruiken?
Tommy (www.reto2008.com) schreef op 21.05.2005 09:46
neen ik verdien er niets aan als je een gewoon account maakt maar als je je registeerd via mijn onderste link dan heb ik een referal an dan verdien ik een beetje meer per search dus het zou heel vriendelijk zijn moest je via mij registreren:)

Betaal jij alle admins hier even 400 euro voor de reclame die hier gratis kunt maken?
Volgens mij rekenen ze in dollars ;)
Ennuh, hoe geef je je paypal account op?
Er staat enkel StormPay :|
en hij linkt door naar www.free-lotto.net ?

Reageren