Nochtans gebruik ik het volgende:
$string = mysql_real_escape_string($string);
Maar blijkbaar is dit niet genoeg want zodra er schuine quotes in de string staan, loopt heel de SQL query vast en krijg ik errors dat de query niet goed gevormd zou zijn.
Voor de geinteresseerden, ik heb het probleem gevonden, het was namelijk te wijten aan een character set conversie van "UTF-8" naar "cp1252"
Toen ik deze conversie heb opgeheven, was het probleem opgelost.
@ Aar,
stop met zeuren over pietlulligheden in elke topic, je helpt niemand vooruit, integendeel.
Als je op zo'n toon in dit topic naar mij doet blaten, dan vraag ik me nog hard af of ik nog advies moet geven, gezien je er toch niks mee doet.
Jouw advies lost niets op, daarom doe ik er ook niets mee. Ga je mij dat nu kwalijk nemen?
Jij moet telkens in elk topic over zaken beginnen zeuren waar de vraag van de Opening Poster totaal niet over gaat, en zo maak je de topics alleen maar onduidelijk zonder echt te helpen.
Wil je efficiënt script, of niet?
Als je straks een topic gaat starten dat je script teveel geheugen verbruikt, dan weet je wat ik in ieder geval gezegd heb.
het is notabene geen afkrakende kritiek, maar opbouwende kritiek.
Jij moet telkens in elk topic over zaken beginnen zeuren waar de vraag van de Opening Poster totaal niet over gaat, en zo maak je de topics alleen maar onduidelijk zonder echt te helpen.
It's a bull...
Zie Vincents reactie in je topic waar je naar verwees.
Sorry hoor Aar als ik bot klink,
maar als ik uren op zo'n probleem zit te zoeken,
en dan terwijl krijg ik constant off-topic commentaar over hoe ik omga met variabelen en functies zonder ook maar enige tekst tegen te komen die ook maar in de buurt zit van een eventuele oplossing voor mijn probleem, dan is dat een beetje frustrerend.